Kijk maar uit met UPC.
Ik heb de digitale tv van UPC en wordt regelmatig gebeld of ik niet het internet er ook niet bij wil nemen.
Ik heb laatst de HD medibox genomen ter vervanging van de gewone DVR mediabox. Dat ging ook niet zonder problemen want na 2 weken nog geen HD mediabox. Ik gebeld en er werd mij verteld dat die ie nog niet eens verzonden was. Een week later werd ie eindelijk geleverd. Daarna met de installatie ging het werderom verkeerd en bleek dat ze de HD mediabox niet geactiveerd hadden, maar de gewone mediabox weer geactiveerd hadden die ik net weggehaald had.
Na 2 telefoontjes gepleegd te hebben werkte de HD box uiteindelijk wel. Afgelopen weekend checkte ik m'n rekening via 'mijn UPC' en daar stond de DVR mediabox (die ik inmiddels opgestuurd had) als extra mediabox op m'n rekening.
Het toppunt was nog dat ze ook in datzelfde weekend alle zenders van de HD mediabox afgegooid hadden. Hebben ze het abonnement van de DVR mediabox geannuleerd en ook die van de HD mediabox. Zat ik dus gewoon zonder digitale tv. Gelijk gebeld en ijdens dat telefoontje werd me doodleuk verteld dat er binnen 48 uur weer beeld zou zijn, maar na 48 uur geen beeld dus. Ik moest daarna nog 2 keer bellen. Na het 2e telefoontje werd ik door een medewerkster teruggebeld en was het beeld weer terug via de HD mediabox.
UPC is leuk als beginnend abonnement, maar zodra er iets veranderd moet worden in een bestaand abonnement is het een drama. Dat was vroeger al (Chello via de Kabel met wijziging abonement)) en is helaas nog steeds zo.