Toon posts:

upc totaalpakket

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om het pakket met internet ,telefonie en digitale tv

wat zit er in het pakket dat ik krijg?
kun je op 1 kastje alles aansluiten?
is hier meer info over dan op de upc site staat?

bvd _/-\o_

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 19:56

Simkin

Bzzzzz

*proest* deze info staat allemaal op de UPC site en ze hebben tegenwoordig zelfs een helpdesk waar je vragen kan stellen.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:38

The Wizard

Moderator Mobile
Je krijgt een modem waarop je een telefoon kunt aansluiten, deze modem plaats je bij de plek waar de kabel binnenkomt (meterkast of woonkamer). Voor de digitale TV krijg je een decoder, die moet je op de TV aansluiten.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Topicstarter
The Wizard schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:04:
Je krijgt een modem waarop je een telefoon kunt aansluiten, deze modem plaats je bij de plek waar de kabel binnenkomt (meterkast of woonkamer). Voor de digitale TV krijg je een decoder, die moet je op de TV aansluiten.
hier heb ik wat aan

dus een modem voor internet en telefonie
en decoder voor digitale tv

zitten alle kabels er ook bij?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:38

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, het is een compleet pakket, kabels, pluggen, splitters enz.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• apollo432
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:20:
het gaat om het pakket met internet ,telefonie en digitale tv

wat zit er in het pakket dat ik krijg?
kun je op 1 kastje alles aansluiten?
is hier meer info over dan op de upc site staat?

bvd _/-\o_
Kijk maar uit met UPC.

Ik heb de digitale tv van UPC en wordt regelmatig gebeld of ik niet het internet er ook niet bij wil nemen.

Ik heb laatst de HD medibox genomen ter vervanging van de gewone DVR mediabox. Dat ging ook niet zonder problemen want na 2 weken nog geen HD mediabox. Ik gebeld en er werd mij verteld dat die ie nog niet eens verzonden was. Een week later werd ie eindelijk geleverd. Daarna met de installatie ging het werderom verkeerd en bleek dat ze de HD mediabox niet geactiveerd hadden, maar de gewone mediabox weer geactiveerd hadden die ik net weggehaald had.

Na 2 telefoontjes gepleegd te hebben werkte de HD box uiteindelijk wel. Afgelopen weekend checkte ik m'n rekening via 'mijn UPC' en daar stond de DVR mediabox (die ik inmiddels opgestuurd had) als extra mediabox op m'n rekening.

Het toppunt was nog dat ze ook in datzelfde weekend alle zenders van de HD mediabox afgegooid hadden. Hebben ze het abonnement van de DVR mediabox geannuleerd en ook die van de HD mediabox. Zat ik dus gewoon zonder digitale tv. Gelijk gebeld en ijdens dat telefoontje werd me doodleuk verteld dat er binnen 48 uur weer beeld zou zijn, maar na 48 uur geen beeld dus. Ik moest daarna nog 2 keer bellen. Na het 2e telefoontje werd ik door een medewerkster teruggebeld en was het beeld weer terug via de HD mediabox.

UPC is leuk als beginnend abonnement, maar zodra er iets veranderd moet worden in een bestaand abonnement is het een drama. Dat was vroeger al (Chello via de Kabel met wijziging abonement)) en is helaas nog steeds zo.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Anders dump je je vraag even hier?

Op GoT verwachten we eigen inzet van je. Uit je TS blijkt 0,0 aan eigen inzet.

Daarom: slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.