Toon posts:

Op zoek naar waardig alternatief easynews

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een waardig alternatief voor easynews omdat telenet de turbo op 60 gig heeft Hierdoor kom ik dus lang niet meer toe met die 20 gigs download van easynews en ben daarom op zoek naar een betaalbare ongelimiteerde download news server.
Ik zit al een paar jaar bij easynews en ik moet zeggen dat die web based interface wel veel voordelen heeft ,de kwaliteit van de films kan je tenminste al is bekijken via de tumbs en hierdoor zijn de cam films en de films onder een andere naam al meer uitgesloten bij het downloaden.
Ongelimiteerde downloads vind ik genoeg bij de news servers maar niet die met een web interface waar ik de tumbs al is kan bekijken.
Mss zoek ik dit wat door gemakzucht maar eens je dit hebt gehad bespaar je toch veel nutteloze gigs doordat je nietveel downloads hebt die onvolldig zijn etc
Indien hier iemand ervaring heeft met zo een waardig alternatief had ik dit graag geweten
Alvast bedankt voor de komende reacties
greetz
tom

Verwijderd

Giganews? (http://www.giganews.com/), ik maak hier gebruik van en heb geen negatieve ervaringen. Unlimited abbo voor €15,83 p/m. Bij provider dommel zit dit trouwens al inbegrepen.

EDIT:

XSNews (http://www.xsnews.nl/) is volgens mij ook een optie, ziet er wel voordeliger uit maar ik heb er jammer genoeg geen ervaringen mee.

Als je perse thumb previews wil gebruiken, kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 19:38 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik snap de meerwaarde van dat thumbnailgebeuren niet.

Kwaliteit kun je vaak al onderscheiden aan de postinfo/nfo, en anders zijn er zat index-sites/programmas waar je die info uit kan halen.

Kun je geen gebruik maken van Eweka/Tweaknews?

Kijk anders eens in Newsservers met binaries [deel 8]

voor $15 heb je een middenklasse provider, tussen de 100 en 150 dagen, voor $25 heb je giganews, tot 240 dagen, en max snelheid.

Kwaliteit/snelheid?-> giganews
Eweka/Tweaknews zijn ook leuk geprijsd, al moet je niet de retentie/snelheid van giganews verwachten. Of ze ook werken vanuit Belgie.. durf ik niet zo te zeggen
edit: Eweka zou iig moeten werken

[ Voor 35% gewijzigd door DJSmiley op 23-07-2008 20:41 ]

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid TweakNews: niet duur en het werkt uitstekend.

Verwijderd

ik gebruik hier xsnews, geen problemen mee gehad , je word vriendelijk geholpen via mail , goede retentie , en snel

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:36:
Ik snap de meerwaarde van dat thumbnailgebeuren niet.

Kwaliteit kun je vaak al onderscheiden aan de postinfo/nfo, en anders zijn er zat index-sites/programmas waar je die info uit kan halen.
Ik heb toch al veel slechte downloads gehad omdat er in de postinfo veel fouten of ofwel te weinig info staat en dit vooral met films die gedubd zijn in het duits
verder zijn er ook films waar men bijzet dvdrip en dan toch nog gecamd zijn en deze haal je er snel uit dmv de tumbs .
Het klinkt echt noob achtig maar het is toch best handig.
Als ik het zo hoor zit ik eigenlijk bij de eenige newsserver die dit aanbied ,jammer genoeg hebben ze geen unlimited download .

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48

HaterFrame

Well... Poo came out!

Of je gebruikt FTD, daar word ook al veel informatie over een post gepost en er word feedback gepost over een post.

I am the great Cornholio!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Que? Op een klein plaatje kan ik echt niet de kwaliteit zien hoor. Dus zo'n thumb is imho niet echt meer dan een wassen neus...
Als je van een bekende release groep download waarvan je weet dat ze altijd goede kwaliteit leveren, van fatsoenlijke sites/indexers zoals FTD, FTN2day etc etc... (gratis overigens)

Doe jij gewoon bij je nieuwsserver gewoon browsen door de groepen of er iets staat met een interessante naam? Dan kan ik begrijpen dat je een thumb wilt hebben en af en toe cams download. Daarom bovenstaande sites gebruiken, weet je ook welke talen, welke subs, wat voor audiosporen, welke compressie gebruikt is (if any) etc etc... Mocht je toch door willen gaan op deze manier, bekijk dan gewoon de nfo...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Ik gebruik ook FTD, en Giganews is volgens mij in BE wel beschikbaar omdat mijn provider Dommel Giganews gebruikt om de nieuwsgroepen uit te besteden

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Kan dit niet beter in Newsservers met binaries [deel 8] ?

Sowieso is het zoeken naar een ander product niet een reden om een topic te openen met diezelfde vraag.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.