Nav een interview gezien te hebben op video.google.nl schrijf ik ik dit topic.
Marcel Messing heeft het oa over de vrij-metselarij die ons van een hoger doel als mensheid wil afhouden.
Een zeer interresante tekst is te horen en te lezen aan het begin van deze film:
De man is echter niet zomaar iemand!
Wat ons dus weerhoudt om als mensheid verder te ontwikkelen!
Bekijk de video eens en vertel me ten eerste of jullie deze zienswijze delen, zoja waarom wel, en vice versa
.
Zoals keizers weten: verdeel en heers, dat is een manier om een hierarchie in stand te houden.
Als een boer geploegd heeft, liggen er grote brokken op het land, daarna komt de vrees, dit echter is een mooi gereedschap! Vrees is dus het klein maken van ..........
Ik heb teksten gequote uit een ander topic uit 2007, dat toen doodliep, helaas!
Mensen na 2000 jaar beschaving is het tijd dat er iets moois gaat gebeuren en deze tereur en angst zaaierij afgelopen is.
Ik ben het helemaal eensch met meneer Messing!
Marcel Messing heeft het oa over de vrij-metselarij die ons van een hoger doel als mensheid wil afhouden.
Een zeer interresante tekst is te horen en te lezen aan het begin van deze film:
stel dat alles wat je weet niet alleen onjuist is
maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat
stel dat je geest gevuld is met onwaarheden
over jezelf over de geschiedenis over de wereld om je heen
door machtige krachten in je geest geplant
als om je in zelfgenoegzaamheid in slaap te wiegen
je vrijheid is zo een illusie
je bent een pion in een complot
en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog
als je geluk hebt
maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat
stel dat je geest gevuld is met onwaarheden
over jezelf over de geschiedenis over de wereld om je heen
door machtige krachten in je geest geplant
als om je in zelfgenoegzaamheid in slaap te wiegen
je vrijheid is zo een illusie
je bent een pion in een complot
en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog
als je geluk hebt
De man is echter niet zomaar iemand!
Ik trek hier een linear verband naar de film de matrix, waarin Neo tijdens een verhoor door de Agent 'Smith' een soort microchip die biochemisch én puur hardware is krijgt ge-implanteerd, die vervolgens weer wordt verwijdert door trinity in de auto!Hij heeft het er onder andere over elektronische toezicht en complottheorieen die er zijn.
Zoals de opkomst van de nano-chips, die wij onbewust met een zogenaamde vaccine in ons krijgen, zodat de "all seeing eye" (de nieuwe wereld orde) meer controle over de mensheid kan krijgen
De war on terror is gebruikt om een geloofs-oorlog tot stand te brengen in mijn 'ogen'.De war on terror, die eigenlijk tegen ons wordt gebruikt om meer macht en angst te zaaien om juist toegang tot onze privacy te krijgen, denk maar aan ID plicht, onderhuidse chips of de nano technologie.
Wat ons dus weerhoudt om als mensheid verder te ontwikkelen!
Bekijk de video eens en vertel me ten eerste of jullie deze zienswijze delen, zoja waarom wel, en vice versa
Zoals keizers weten: verdeel en heers, dat is een manier om een hierarchie in stand te houden.
Als een boer geploegd heeft, liggen er grote brokken op het land, daarna komt de vrees, dit echter is een mooi gereedschap! Vrees is dus het klein maken van ..........
Ik heb teksten gequote uit een ander topic uit 2007, dat toen doodliep, helaas!
Mensen na 2000 jaar beschaving is het tijd dat er iets moois gaat gebeuren en deze tereur en angst zaaierij afgelopen is.
Ik ben het helemaal eensch met meneer Messing!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 13:03 ]