Verwijderd

Topicstarter
Nav een interview gezien te hebben op video.google.nl schrijf ik ik dit topic.

Marcel Messing heeft het oa over de vrij-metselarij die ons van een hoger doel als mensheid wil afhouden.

Een zeer interresante tekst is te horen en te lezen aan het begin van deze film:

stel dat alles wat je weet niet alleen onjuist is
maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat
stel dat je geest gevuld is met onwaarheden
over jezelf over de geschiedenis over de wereld om je heen
door machtige krachten in je geest geplant
als om je in zelfgenoegzaamheid in slaap te wiegen
je vrijheid is zo een illusie
je bent een pion in een complot
en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog
als je geluk hebt

De man is echter niet zomaar iemand!
Hij heeft het er onder andere over elektronische toezicht en complottheorieen die er zijn.
Zoals de opkomst van de nano-chips, die wij onbewust met een zogenaamde vaccine in ons krijgen, zodat de "all seeing eye" (de nieuwe wereld orde) meer controle over de mensheid kan krijgen
Ik trek hier een linear verband naar de film de matrix, waarin Neo tijdens een verhoor door de Agent 'Smith' een soort microchip die biochemisch én puur hardware is krijgt ge-implanteerd, die vervolgens weer wordt verwijdert door trinity in de auto!
De war on terror, die eigenlijk tegen ons wordt gebruikt om meer macht en angst te zaaien om juist toegang tot onze privacy te krijgen, denk maar aan ID plicht, onderhuidse chips of de nano technologie.
De war on terror is gebruikt om een geloofs-oorlog tot stand te brengen in mijn 'ogen'.
Wat ons dus weerhoudt om als mensheid verder te ontwikkelen!

Bekijk de video eens en vertel me ten eerste of jullie deze zienswijze delen, zoja waarom wel, en vice versa :) .

Zoals keizers weten: verdeel en heers, dat is een manier om een hierarchie in stand te houden.
Als een boer geploegd heeft, liggen er grote brokken op het land, daarna komt de vrees, dit echter is een mooi gereedschap! Vrees is dus het klein maken van ..........

Ik heb teksten gequote uit een ander topic uit 2007, dat toen doodliep, helaas!

Mensen na 2000 jaar beschaving is het tijd dat er iets moois gaat gebeuren en deze tereur en angst zaaierij afgelopen is.

Ik ben het helemaal eensch met meneer Messing!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 13:03 ]

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Het is me niet duidelijk van welk standpunt je ons wilt overtuigen. Wat wil je bediscussieren?

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedoel je nou het implanteren van chips om iemand te kunnen besturen o.i.d.? Voor mij ook niet echt duidelijk, maar als het dit betreft, trek ik me meteen terug uit dit topic. Wat een onzin.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de film al bekeken?
Lijkt me niet want die duurt 90 minuten.

Ik wil graag de onderwerpen die meneer Messing aansnijdt bespreken, zoals de ware toedracht achter bijvoorbeeld 9/11 en wil weten of mensen geloven dat er krachten/machten bezig zijn achter de coulissen van het wereld toneel, het gaat dus om het hoogste niveau in mijn ogen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:08:
Heb je de film al bekeken?
Lijkt me niet want die duurt 90 minuten.

Ik wil graag de onderwerpen die meneer Messing aansnijdt bespreken, zoals de ware toedracht achter bijvoorbeeld 9/11 en wil weten of mensen geloven dat er krachten/machten bezig zijn achter de coulissen van het wereld toneel, het gaat dus om het hoogste niveau in mijn ogen.
Kun je de film niet samenvatten in 5 regels. Ik heb helemaal geen tijd om eerst 1,5 uur video te zitten kijken.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Nee, en dat ben ik ook niet van plan tot ik reden heb om aan te nemen dat het de moeite waard is.
Dan lijkt het me een goed idee dat je verschillende topics start over de verschillende onderwerpen, waarin je per onderwerp de argumenten van mijnheer Messing samenvat. Anders wordt dit topic een zootje, waarin diverse discussies door elkaar lopen. En loop eerst even oude discussies na, zodat we geen argumenten gaan herhalen die al honderd keer besproken zijn. Heb je iets nieuws te melden over 9/11, dat niet besproken en weerlegd is in andere topics in W&L en NSTM?

[ Voor 24% gewijzigd door Confusion op 23-07-2008 13:12 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.