Beste,
Ik heb een probleem.
Ik probeer een programma te verwijderen van mijn computer ( XP ) maar als ik op verwijderen klik dan krijg ik al snel de melding. Het programma heeft een internetverbinding nodig want het is een programma dat maar op 1 pc tegelijk actief kan/mag zijn. Ik kan dus moeilijk een nieuwe installatie uitvoeren van XP want dan communiceert het programma niet met de server en wordt de license key natuurlijk niet vrijgegeven.
dit is de error als ik hem wil verwijderen:
Component transfer error
Component: Windows Files
File group:
File:
Error: Niet nader omschreven fout
Wat heb ik al gedaan?
- Geprobeert om windows installer opnieuw te registeren ( msiexec.exe )
- Windows installer opnieuw geinstalleerd ( geen succes )
- programma opnieuw geinstalleerd dus de repair optie. ( geeft op einde ook een error ) en dat is deze ( Error removing support files: niet nader omschreven fout )
Ik ben hier al heel lang mee bezig. helaas zonder succes.
Ik vraag me af welke opties er nog meer zijn en of mensen dit al eens hebben gehad?
bedankt
Ik heb een probleem.
Ik probeer een programma te verwijderen van mijn computer ( XP ) maar als ik op verwijderen klik dan krijg ik al snel de melding. Het programma heeft een internetverbinding nodig want het is een programma dat maar op 1 pc tegelijk actief kan/mag zijn. Ik kan dus moeilijk een nieuwe installatie uitvoeren van XP want dan communiceert het programma niet met de server en wordt de license key natuurlijk niet vrijgegeven.
dit is de error als ik hem wil verwijderen:
Component transfer error
Component: Windows Files
File group:
File:
Error: Niet nader omschreven fout
Wat heb ik al gedaan?
- Geprobeert om windows installer opnieuw te registeren ( msiexec.exe )
- Windows installer opnieuw geinstalleerd ( geen succes )
- programma opnieuw geinstalleerd dus de repair optie. ( geeft op einde ook een error ) en dat is deze ( Error removing support files: niet nader omschreven fout )
Ik ben hier al heel lang mee bezig. helaas zonder succes.
Ik vraag me af welke opties er nog meer zijn en of mensen dit al eens hebben gehad?
bedankt