Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Programma verwijderen werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een probleem.
Ik probeer een programma te verwijderen van mijn computer ( XP ) maar als ik op verwijderen klik dan krijg ik al snel de melding. Het programma heeft een internetverbinding nodig want het is een programma dat maar op 1 pc tegelijk actief kan/mag zijn. Ik kan dus moeilijk een nieuwe installatie uitvoeren van XP want dan communiceert het programma niet met de server en wordt de license key natuurlijk niet vrijgegeven.

dit is de error als ik hem wil verwijderen:

Component transfer error
Component: Windows Files
File group:
File:
Error: Niet nader omschreven fout

Wat heb ik al gedaan?
- Geprobeert om windows installer opnieuw te registeren ( msiexec.exe )
- Windows installer opnieuw geinstalleerd ( geen succes )
- programma opnieuw geinstalleerd dus de repair optie. ( geeft op einde ook een error ) en dat is deze ( Error removing support files: niet nader omschreven fout )

Ik ben hier al heel lang mee bezig. helaas zonder succes.
Ik vraag me af welke opties er nog meer zijn en of mensen dit al eens hebben gehad?

bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom neem je geen contact op met de makers van het programma? Vertel ook even welk programma het is? Heb je een melding in de eventviewer, zo ja: google die melding?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:50:
Ik probeer een programma te verwijderen van mijn computer ( XP )
Welk programma?
Gelijk maar even zoals hier de gewoonte is het OS in je topictitel gezet, volgende keer gewoon een goede topictitel verzinnen, ok ? :)
maar als ik op verwijderen klik dan krijg ik al snel de melding.
Melding?
Wat voor melding? Kun je er niet beter een screenshot van maken?

En wat BtM909 al zegt: contact opgenomen met de leverancier? Dat lijkt mij namelijk het eerste aanspreekpunt als het om een licentie gaat die gelocked is aan het aantal PC's die je in gebruik hebt.

Zoals je ziet: genoeg punten die voor beter invulling vatbaar zijn in je topic :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device