Offtopic Vista vs. XP in nieuwsbericht over DX11

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:30

Haan

dotnetter

Topicstarter
nieuws: Directx 11 officieel aangekondigd

De discussie verzandt eigenlijk meteen al volledig in een discussie over Vista vs XP..
Misschien dat er ergens wel een ontopic reactie staat, maar die moet je dan echt zien te vinden tussen de rest, dat lijkt me niet de bedoeling en is zonde van die reacties die wél op het artikel reageren.

Is hier niet wat aan te doen?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Er is niet veel aan te doen, want het merendeel zijn gewoon nette reactie op elkaar en een antwoord op een zware offtopic reactie kan goed een 0 of eventueel een +1 zijn. Ik zie geen reden in ieder geval om -1's uit te gaan delen.

Goede ontopic reacties zullen/kunnen wel sneller een +1 ontvangen en dan is het wel makkelijker om via het +1 niveau te lezen.

(je moet trouwens wel echt zoeken naar goede ontopics :S )

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 23-07-2008 12:24 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

* botoo trekt er de -1 kist voor open, oftopic gereutel door de pro/anti brigade mag wel eens afgelopen zijn (behalve als het nette antwoorden zijn natuurlijk).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Veel plezier... 200 reacties in een thread die me eigenlijk helemaal niet interesseerd en waarvan het grootste deel nog herhaling is ook. Nee dank je, daar waag ik me niet aan. Ik doe alleen wat hier toevallig voorbijkomt. Er zijn veel leukere draadjes.

NOFI natuurlijk

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Veel zijn gewoon netjes en het blijft zoeken naar de echte interessante posts daar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
De goede reacties naar +2 zetten zodat je daar op kan filteren, is ook geen optie zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Holy Moses. Dit is wel weer heel erg ja. Denk dat van de (nu) 220 replies er zo 100-150 op -1 kunnen wegens totaal en compleet offtopic en/of trolling...

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 23-07-2008 14:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

+2 is wat te overdreven, want zoveel +1 reacties zijn er ook weer niet. Het ligt een beetje aan de reactie, maar gewoon goede posts over DX11 kunnen best naar +1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al lastig genoeg om uberhaupt DX11 posts te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:24
DX11 posts? waar?

Bitage in 'nieuws: Directx 11 officieel aangekondigd' +1 rijkelijk overdreven, de moderators weten niet eens meer dat de thread over DX11 gaat

[ Voor 82% gewijzigd door Jorrit op 23-07-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die staat nu eindelijk op 0. Ongelofelijk dat er 23 moderatiepunten op +1 staan voor die reactie zeg...

Er mag trouwens nog wel even de bezem doorheen. Er staan nog een hoop offtopic reacties op 0 die écht niks toevoegen.

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 24-07-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groene henk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-07 01:52
Wat mijn gewoon opvalt, is dat alles negatief over Vista wordt weggemod. MS heeft vast een hoop tweakers in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het valt me op dat dat steeds geroepen wordt zonder enige ondersteuning van deze stelling. Gisteren kwam iemand met precies hetzelfde en dit is toen ook uitgelegd: Verwijderd in "Het kleine-mismoderatietopic deel IX"
MS heeft vast een hoop tweakers in dienst.
Zal maar niet ingaan op deze beschuldiging/rant.

edit:
Misschien is dit de reden dat je hier komt klagen en ik ben van mening dat het een 0 is:
groene henk in 'nieuws: Microsoft houdt 'Vista-haters' voor de gek'

Maar effectief schiet je er niks mee op doordat deze nog niet gemod was en dus op een 0 stond. Deze is namelijk zwaar ongewenst + weer een beschuldiging:
groene henk in 'nieuws: Microsoft houdt 'Vista-haters' voor de gek'

[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 28-07-2008 13:09 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik denk dat het eerder komt doordat die reacties sowieso niets met het artikel te maken hebben en vaak slecht onderbouwd zijn, zodat ze gewoon verdiend naar beneden worden gehaald, terwijl de reacties daarop juist wel onderbouwd zijn en daarom wel blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Negatieve reacties zonder onderbouwing gaan geregeld gepaard met taalgebruik wat niet echt netjes is. Wat resulteert is een rant, en die horen op -1. Negatief over een bepaald product posten mag natuurlijk gewoon, maar doe dat dan wel op een fatsoenlijke manier. Vooral bij draadjes die over zoiets als Vista gaan lijkt het wel alsof het het slechtste in de posters naar boven haalt.

Een stelling als "MS heeft vast een hoop tweakers in dienst" is net zo'n troll/flame trouwens. Je beschuldigt de moderators gewoon van fraude zonder enige vorm van onderbouwing.
Pagina: 1