Misschien al eens voorbijgekomen maar ik vroeg me af waarom de categorie van het gekozen subforum niet selecteerbaar is in de pulldown, en niet terugkomt in de padweergave van de huidige lokatie. Ik zou een aanpassing hiervan persoonlijk handig vinden, omdat ik maar in een paar categorieen actief ben en je op dit moment niet makkelijk naar een categorie kan springen. (Dit is voor zover ik weet alleen mogelijk vanaf de index en daar vind ik het moeten scrollen nogal hinderlijk)
Ik doel op het volgende:
Pulldown
Onderaan de pagina staat een pulldown waarmee je direct naar een ander subforum kan springen:
Het is in deze pulldown niet mogelijk om de categorie (In dit voorbeeld: devschuur) te selecteren.
Padweergave
Bovenaan de pagina staat een padweergave van de huidige lokatie:
De items in dit pad zijn clickable, maar hier ontbreekt de categorie (In dit voorbeeld: devschuur)
Ik doel op het volgende:
Pulldown
Onderaan de pagina staat een pulldown waarmee je direct naar een ander subforum kan springen:
code:
1
2
3
4
5
6
| .. devschuur webdesign, markup etc. graphics programming .. |
Het is in deze pulldown niet mogelijk om de categorie (In dit voorbeeld: devschuur) te selecteren.
Padweergave
Bovenaan de pagina staat een padweergave van de huidige lokatie:
code:
1
| GoT Index » Webdesign, Markup & Clientside Scripting |
De items in dit pad zijn clickable, maar hier ontbreekt de categorie (In dit voorbeeld: devschuur)
[ Voor 8% gewijzigd door dominic op 23-07-2008 11:10 ]