Hoi,
Ik was even aan het googlen ivm een probleem met de e8400 icm msi p45 neo2-fr
Op dit moederbord is ook v3.0 aanwezig en de cpu werkt hierop, maar!!!
Telkens als ik de pc afsluit en terug wil starten, doet hij het niet meer. Hij reageert dan hetzelfde als bij een mislukte OC, een paar keer heropstarten en dan blijft alles gewoon draaien zonder er iets gebeurd. Het enige dat ik dan kan doen is de cmos resetten en mijn user settings laden.
Hiervoor zat er een Intel Celeron 430 waarmee ik geen enkel probleem had. Dus persoonlijk denk ik dat de biosupdate dit probleem zal oplossen. Straks voor ik een biosupdate en zal mijn bevindingen hier posten.
mvg,
Noobi
EDIT: Ik heb even met live update getest met het volgende resultaat:
MSI Live BIOSTM Version: 3.92.000
--------------------------------------------------------------------------------
Your current version is 3.00, The latest online version is 3.00,
Your current version was updated and optimized.
Check Supported BIOS List
EDIT opnieuw:
Aangezien live bios de nieuwe biosupdate niet wil doen, moet ik deze maar manueel uitvoeren.
Echter doet er zich een volgend probleem voor als je de meegeleverde guide wil volgen.
Als eerste staat er dit:
WARNING!!!!!
DON'T FLASH FROM A FLOPPY DISK!!!!
DON'T FLASH WHEN YOUR SYSTEM IS RUNNING FINE!!!!
DON'T FLASH IF YOU DON'T KNOW WHAT YOU ARE DOING!!!!
vervolgens wordt enkel maar de procedures uitgelegd hoe het te doen met een floppy... vrij verdacht vind ik dit persoonlijk + wanneer ik de meegeleverde exe uitvoer in cmd.exe krijg ik de boodschap het programma niet kan draaien op het huidige besturingsysteem. Wellicht omdat dit moet opgestart worden vanaf de floppy.
Is er eigenlijk een andere optie om de bios te updaten zonder floppy, want dat prehistorisch ding heb ik niet meer?
[
Voor 48% gewijzigd door
Verwijderd op 04-08-2008 10:47
]