[XP] RPC crash maar geen blaster

Pagina: 1
Acties:

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Collega bracht een computer naar me om even naar te kijken. Bij de eerste startup gelijk een countdown (RPC crashed). Gelukkig kan je dat annuleren met shutdown.exe -a

Dus na wat leeswerk hier in safemode geboot en fixblast gedraait. Die kon blaster niet vinden.
Toen mcafee stinger gedraaid, ook clean.

Het gekke is dat er ook geen internet is, geen netwerk verbinding mag instellen, browser automatisch sluit en dat de vormgeving van xp is teruggezet naar xp klassiek + koeie letters. En ik mag de firewall niet starten. En ik kan niet bij de gebruikers komen (geen foutmelding, scherm blijft gewoon wit). :?

Heb hitman pro geinstalleerd maar die heeft natuurlijk internet nodig, spybot S&D kon niks vinden.

Is er nog iets dat ik kan proberen voor ik een reinstall van windows doe?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

anti-virus pakket draaien ;)

maar ik durf er een redelijk bedrag op in te zetten dat het gewoon een herinstall wordt :)

Wabbawabbawabbawabba

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kijk eens of alle goede services wel draaien, Ik had hier eerst ook last van bleek iets met de netwerk kaart te zijn en de services.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

LuckyY schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:01:
Kijk eens of alle goede services wel draaien, Ik had hier eerst ook last van bleek iets met de netwerk kaart te zijn en de services.
Netwerkkaart, indien niet onboard, er uit halen voldoet dan en zou direct zichtbaar moeten zijn. Ook eventueel de netwerkkaart disablen indien onboard (in bios) moet voldoende zijn.

Indien hierbij direct het probleem opgelost is --> drivers verwijderen netwerkkaart, herstarten, netwerkkaart enablen, nieuwste drivers installeren.

Wabbawabbawabbawabba

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Lan disabled in de bios maar zelfde verhaal, ik ga maar even wat backuppen en dan reinstallen.
Bedankt voor de suggesties. :)