Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] blijft hangen in start-up

Pagina: 1
Acties:

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Ik draai met:

Mobo: Gigabyte GA-P35-DS3
HD: Samsung Spinpoint T166, 320gb
Proc: Intel E6750
RAM: 2x 1024mb PC5300
Graka: X1950 Pro

Heb onlangs nieuwe drivers voor mijn graka geinstalleerd. Moest daarom opnieuw opstarten. Geeft sindsdien in de startup eerst een keuzemenu (veilige modus, laatstwerkende instellingen, normaal opstarten). Alle opties werken helaas niet. Bij normaal opstarten blijft de PC hangen in het startup scherm en start daarna na een seconde of wat opnieuw op.

Booten vanaf XP cd en vervolgens repair-functie gebruiken werkt niet, hij herkent mijn windows-installatie niet.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En wat heb je zelf al gezocht ?
Hier zijn namelijk heel veel topics over , Kijk bijvoorbeeld eens in Videoplanken en Beeldkanonnen.
Als je op F8 drukt heb je de optie voor Disable Automatic restart on system failure

[ Voor 8% gewijzigd door LuckY op 23-07-2008 09:06 ]

• Digidoo

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Ik heb daar inderdaad gekeken, maar ik heb het idee dat het niet aan die nieuwe driver ligt. Overigens kan ik die automatic restart functie niet vinden! Ben al meerdere malen in de bios wezen zoeken...

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Tja , in de Bios zit je ook verkeerd , Je moet net na de bios en voordat xp opstart op F8 drukken .

• Digidoo

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Krijg de kans niet om met F8 in een ander menu te komen. Heb inmiddels de PC wel aan de praat gekregen via een andere HD. Ga proberen XP opnieuw te installeren.

Sorry voor de spam, dank voor de hulp!