Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opvolger Logitech G7

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi!

Al sinds jaar en dag werk ik met de G7. Snoerloos, gecastreerd met laser precisie en instelbare DPI en gevoelligheid. Geen extra gewichtjes.
Voor mijn doen een prachtig en prima muisje.. Echter: hij functioneert niet goed meer. Hij glijdt niet meer zo soepel (zelfs niet na een nieuw setje pads) en het scrollwieltje heeft kuren. De accu's zijn sneller leeg en de knoppen moeten soms met bruut geweld gebruikt worden.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41MG2TDGKDL._SS350_.jpg

Nu dacht ik, "shop ik toch even een nieuwe" maar dat blijkt tegen te vallen.. In geen fatsoenlijke Nederlandse winkel kom je hem meer tegen. Wel zijn nieuwe broertje de G9 maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Grootste minpunt: 'hij heb een staart!'. En dat is voor mij eigenlijk geen fatsoenlijke optie. Verder wel mooi muisje natuurlijk.

Nu kwam ik na goed zoeken nog wel deze knakker tegen:
http://www.amazon.com/Log...ics&qid=1216790665&sr=8-1
http://www.amazon.com/Log...mes&qid=1216790665&sr=8-5
(het verschil tussen die 2 is me trouwens ook nooit duidelijk geworden maar dat terzijde).

Is het waard om deze muisjes (samen met nog wat zaken) uit de states over te laten schepen of zit er voor de Nederlandse markt een degelijke opvolger in de pijplijn?
Ze zijn nu ook weer niet de goedkoopste.

[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 24-07-2008 03:30 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Ik heb de "carbon-look" versie. Enige verschil is bij mijn weten dat je er een keurig draagetuitje bijkrijgt. Handig voor LAN parties (ofzo).

Ben zelf zeer tevreden over de muis. Deze ca. 1,5 jaar geleden voor mn verjaardag gekregen van een vriend. Hiervoor vergelijkbare logitech muizen gehad, maar ben wel erg fan van de twee oplaadbare accu's. Hij glijdt bij mij ook wel eens wat minder, maar dat komt eerder door mn muismat die smerig is dan door mn muis.

Als je er zelf ook zo tevreden over was en je wilt per se een nieuwe dan neem je toch gewoon deze weer. Verschepen uit de States kan, maar wat mij betreft zou de langere levertijd (mn door verhoogde douaneactiviteit gedurende de vakanties) niet opwegen tegen dat beetje wat het scheelt in prijs. Succes met je keuze.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-11 13:38
XXlerator schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:14:
Ik heb de "carbon-look" versie. Enige verschil is bij mijn weten dat je er een keurig draagetuitje bijkrijgt. Handig voor LAN parties (ofzo).
Daarom heet het ook de "Lan edition" ;)

ik zelf heb hem nu ook al een paar jaar, maar de lader begon mankementen te vertonen. Ook ik was dus op zoek naar een nieuwe muis, maar ik heb van een medetweaker voor een hele mooie prijs een 2de hands kunnen overnemen. Ik heb zijn lader nu in gebruik met mijn muis, en dat werkt perfect :)

Ik denk dat je toch naar een G9 moet als je een goede opvolger wilt (of je moet in de razer serie gaan kijken)

[ Voor 8% gewijzigd door MochiGohan op 23-07-2008 14:18 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:55

Pinjataaa

Hit me!

Als je een muis wil zonder staartje zou ik echt blijven bij de G7! Dat is de enige draadloze muis die echt goed functioneert.. /Ik heb hem zelf ook gehad, maar hij stoorde met mijn Z-5450 audio setje, dus ik heb weer een muis met lijn, Razor Diamonback, de fijnste muis ooit :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 23-07-2008 14:27 ]

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
MochiGohan schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Daarom heet het ook de "Lan edition" ;)
Pats-editie dus :D.

Jullie bevestigen vooralsnog deels mijn vermoeden. (eigenlijk moet je alles wat je leuk vindt, 2x kopen want tegen de tijd dat het kapot is, is het er niet meer :D).
In Nederland zie ik hem nergens meer en nog wel op amazon.com, trouwens ook op co.uk wat weer dichterbij is. Prijs/levertijd maakt me niet zo heel veel uit, ik kan wel even op een "noodmuis" (:D) maar wil voornamelijk weten of ik niet nu een muis koop waarvan de opvolger binnen 2 maanden in de schappen staat.

Sowieso vind ik het wat raar dat de G5 wel opgevolgd lijkt te zijn in de G9 maar dat de G7 slecht verkrijgbaar is maar geen opvolger heeft. Het lijkt me dat draadloos toch niet zo'n hele unieke optie is.
Het systeem met de twee accu's is magnifiek wat mij betreft.

Ik laat de thread nog even 'open' voor als iemand nog iets weet maar anders wordt het denk ik toch een nieuwe G7, LAN edition :D.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:55

Pinjataaa

Hit me!

Er is echt geen opvolger/concurrent voor de G7 zover ik weet. En de LAN editie ziet er vet uit!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Toch raar...
In ieder geval bedankt voor de antwoorden luitjes.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-11 13:38
Eagle Creek schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
Toch raar...
In ieder geval bedankt voor de antwoorden luitjes.
Heb je al op ebay gekeken?

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
MochiGohan schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:46:
[...]

Heb je al op ebay gekeken?
Nee maar met gebruiksartikelen als deze heb ik het nooit zo op tweedehands waar. Als ik zie hoe mijn muisje er zelf uitziet, en dan ga ik er 'gewoon' mee om.

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:23
Ik heb deze muis een maand of twee geleden nog gekocht bij de RAF in utrecht. (als backup)
Dat is ook een landelijke keten dus wellicht ligt de muis ergens anders nog in de schappen. Dat is de enige winkel waarin ik hem toevallig tegen ben gekomen in een half jaar zoeken. Geen enkele webshop had/heeft de muis nog in zijn assortiment. Ook op de webshop van Raf staat hij niet meer in het assortiment.

Midro computershop online uit hengelo geeft aan dat ze deze muis binnen 1 tot 3 dagen kunnen leveren. http://midro.nl/product_i...th=203_8&products_id=4716

Ik ken alleen de winkel niet en heb dus ook geen idee of dat een beetje klopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Zarkov op 24-07-2008 11:10 ]

Pagina: 1