probeer al eninge tijd mijn modem correct aan de gang te krijgen op mijn kt7a maar zonder succes. Installeren van de software etc. (win98 se)gaat prima. Maar als ik wil gaan bellen dan krijg ik de kiestoon en verder dan dat komt hij niet, hij blijft de hele tijd op die kiestoon hangen. Het gekke is dat het wel goed ga als ik eerst in het config. scherm naar mijn modem ga en in de diagnostische gegevens om 'meer gegevens'vraag. Als ik daarna probeer te bellen doet hij het perfect! Wat ik ook vreemd vindt is dat er bij de bronnen voor mijn modem geen interrupt staat!!! wellicht dat daar iets mee is. Ik heb reeds geprobeerd om al mijn kaarten eruit te trekken en alleen de modem +vga kaart geinstalleerd te hebben maar dit helpt niets!! please help ben teneinde raad
Verwijderd
Ik heb ook de abit KT7a en de bullet e56k extern, en heb hem op com1 aan gesloten en geen problemen.
Probeer hem eens geheel uit het systeem te verwijderen ook de drivers en installeer hem dan opnieuw
Probeer hem eens geheel uit het systeem te verwijderen ook de drivers en installeer hem dan opnieuw
die van mij is intern pci, heb reeds geprobeerd net een schone windows installatie en alle andere kaarten uit het systeem maar dat werkt niet. Begin echt te vermoeden dat het iets met die irq is als ik het systeem erom vraag geeft ie aan dat de modem op irq nul??? zit maar als ik in het config scherm kijk staat er helemaal geen interrupt bij
Verwijderd
Probeer eens in je bios die modem een IRQ aan te wijzen, waarschijnlijk ziet WIndows hem dan wel.
Succes.
Succes.
Verwijderd
ga naar je externe toegang, klik je inbelverbinding aan met rechtermuisknop en kies eigenschappen. druk op configureren, ga naar tabblad verbindingen en druk op geavanceerd. Bij extra instellingen vul je het volgende in: &f
Hiermee zet je de modem terug naar de fabrieksinstellingen. Dus elke keer als je inbelt "reset" je de modem. Dit kan echt je probleem oplossen.
Hiermee zet je de modem terug naar de fabrieksinstellingen. Dus elke keer als je inbelt "reset" je de modem. Dit kan echt je probleem oplossen.
hoe doe ik dat een irq aan een bepaald apparaat assigenen???Op dinsdag 20 februari 2001 19:54 schreef Der_General het volgende:
Probeer eens in je bios die modem een IRQ aan te wijzen, waarschijnlijk ziet WIndows hem dan wel.
Succes.
Verwijderd
Heb ook zo'n boeltje.
PCI modem e-tech op com4 en op IRQ10.
Non problemos!
Deze settings kun je proberen.
En, o ja, steek dat kaartje in pci slot 2 of 3 (aangeraden door Paultjes onofficiele website).
PCI modem e-tech op com4 en op IRQ10.
Non problemos!
Deze settings kun je proberen.
En, o ja, steek dat kaartje in pci slot 2 of 3 (aangeraden door Paultjes onofficiele website).
Verwijderd
COM4 zegt niks, dr wordt alleen maar een virtuele COM-poort aangemaakt, alleen IRQ is belangrijk.
Pagina: 1