[SATA] Bestanden kopieeren tussen partities gaat niet

Pagina: 1
Acties:

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Hoi,
Ik heb van het weekend mijn harde schijf geformatteerd en 2 partities gemaakt:

http://img213.imageshack.us/img213/5834/naamloosuf8.jpg

Nu heb ik op F:\ wat gedownloade bestanden staan die ik wil kopiëren naar C:\
Kopiëren en plakken werkt perfect maar zodra ik een bestand van F:\ KNIP en dan op C:\ PLAK loopt het helemaal fout, hij blijft dan vast hangen met kopiëren en zodra ik op annuleren klik is het bestand te zien op F:\ en op C:\.
Als ik dit bestand wil openen op C:\ dan krijg ik een windows melding dat het bestand in gebruik is terwijl dat niet zo is..
Ook als ik het bestand wil verwijderen van C:\ krijg ik dezelfde melding, pas als ik de pc opnieuw opstart kan ik het bestand van C:\ verwijderen, maar dit is ook een probleem want Windows wil niet meer afsluiten zodra ik de melding heb gehad dat het bestand in gebruik is, ik krijg dan de melding dat Windows nog met een bestand aan het werken is!

Wie weet waar dit aan ligt? heb ik de partities niet goed gemaakt?, voorheen werkte het perfect met dezelfde opstelling...

Dit is trouwens met alle bestandjes van F:\, foto's, muziek, films etc

Alvast bedankt!

• Ssilverhaze
Iemand?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens veilige modus, en kijk welk proces het bestand blokkeert. Staat er een downloadprogramma of download manager aan, die de hele F-schijf deelt? Begin eens met logisch uitschakelen van opties en programma's.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ssilverhaze
Nee, ook als ik de pc opnieuw opstart en geen programmas start zoals limewire heb ik dit probleem.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ssilverhaze schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 02:07:
Nee, ook als ik de pc opnieuw opstart en geen programmas start zoals limewire heb ik dit probleem.
Dat is niet wat ik zeg! Opnieuw opstarten is niet genoeg, veilige modus moet je eerst proberen. Verder eens opstarten van een Knoppix CD en kijken of het dan wel lukt. Probeer zelf aan de slag te gaan, gebruik Process Explorer e.d. om selectief processen uit te schakelen, enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ssilverhaze
Veilige modus zal ik eens proberen, maar knoppix zegt me helemaal niets?
Er zijn meer mensen geweest op dit forum met dit probleem maar niemand heeft een oplossing ervoor?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ssilverhaze schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 02:23:
Veilige modus zal ik eens proberen, maar knoppix zegt me helemaal niets?
Knoppix: Google svp, het is wel de bedoeling dat je tips verder zelf opvolgt. Zoek ook gelijk naar "Live CD". Het is de bedoeling dat je tips verder zelf gaat uitzoeken.

Pagina: 1