[XP] DVD station heeft eigen leven

Pagina: 1
Acties:

• kevin303
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-02 21:33
Hallo

Vorige week nieuw systeem in elkaar gestoken . Alles is perfect verlopen behalve 1 irritant probleem . Bij het openen van internet explorer springt mijn dvd station open en weer dicht .
Ik ga naar een andere pagina of site weer vant zelfde , om zot van te worden 8)7
Het enige wat ik kan doen is de stroom uitrekken van station of uitschakelen in apparaatbeheer .
Heb al op forums gezocht maar niets gevonden . Weet misschien iemand waaraan het kan liggen ?

• Rockvee2
  • Niet online
Kijk eens of alle stekkers goed zitten

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:09

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Blijft er geen hotkey toets op je toetsenbord hangen? Haal je netwerkstekker er eens uit, misschien ziet iemand met een Trojan Horse te f*cken?
Ik geloof niet dat het luikje open en dicht kan gaan door een niet goed aangesloten stekker.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Check je kabels ook eens goed na.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:09

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

In ieder geval moet de evt platte IDE kabel met het rode zijkantje naar de voeding wijzen. Vaak past hij ook niet andres hoor, maar controleer dat ook eens anders.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 15:18
check is met een virusscanner je pc goed? want kan me herinneren dat er een script voor IE is dat het laatje open en dicht doet.

• kevin303
Heb mijn pc volledig gescand met Nod 32 en geeft geen virus weer . Heb dual -boot en in vista doet mijn dvd station het wel goed . Heb het in apparaatbeheer al ongedaan gemaakt , stuurprogramma's proberen bij te werken niets helpt. Heb ook een check van mijn kabels gedaan , zelfs verandert van sata poort in de hoop dat het daar aan ligt . Hij durft zelfs de dvd eruit te gooien tijdens een installatie van unreal 3. Ga is proberen IE7 eraf te smijten en terug opnieuw installeren ,aangezien hij bij het surfen begint te te flippen (Bij elke nieuwe pagina open en dicht : stel je maar eens voor :'( )

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het kan ook spyware zijn, daar scant NOD32 niet (volledig) op. Pak Spybot S&D en scan daar maar es mee.

日本!🎌

• kevin303
Ok juist reinstal gedaan van windows en weer vant zelfde |:( . Ik geef het op , ga de stroom uittrekken .
Heb toch nog een 2de dvd writer
Pagina: 1