[ShS] Review aan de hand van geannuleerder order mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Ik heb bij een (nog) niet nader te noemen webshop een bestelling gedaan.
Deze is echter absoluut niet goed afgehandeld.
Er worden aan mij vragen gesteld, als ik dan reageer hoor ik niets meer.
Als ik een vraag stel gebeurt er ineens wel wat maar ik krijg geen reactie.

Ondertussen kreeg ik vanmiddag een mail dat mijn order geannuleerd is.
De order is dus op zich wel afgehandeld, alleen niet volgens mijn wensen.

Uiteraard ga ik morgen aan de telefoon hangen om de boel te verduidelijken en eventueel opnieuw een order te plaatsen.
Ik vroeg mij echter af of het mogelijk/toegestaan is om dan een shopsurvey te maken aan de hand van de geannuleerde order.
Natuurlijk zal ik van de eventuele nieuwe order ook een shopsurvey maken maar ik vind dat ze op alles beoordeeld moeten worden, en niet de orders die ook daadwerkelijk afgeleverd worden.

Edit:
De Shop Survey is alleen bedoeld voor afgeronde ervaringen. Als dat betekent dat er uiteindelijk niets afgeleverd is, door toedoen van de leverancier, laat dan deze datum leeg en vul verder de overige velden zo goed mogelijk in. Wacht je echter nog op levering van je bestelling of afhandeling van een probleem, wacht dan met plaatsen van de Shop Survey totdat alles afgehandeld is.
Dit staat bij de afleverdatum. Dan kan ik misschien beter afwachten of de order na mijn telefoontje écht niet heractiveerd wordt en er een nieuwe moet komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Gonadan op 22-07-2008 21:35 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gonadan schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:18:
Ondertussen kreeg ik vanmiddag een mail dat mijn order geannuleerd is.
De order is dus op zich wel afgehandeld, alleen niet volgens mijn wensen.
We willen graag van alle "afgeronde ervaringen" horen hoe het ging, dus dit is een prima verhaal voor een shopreview.
Dit staat bij de afleverdatum. Dan kan ik misschien beter afwachten of de order na mijn telefoontje écht niet heractiveerd wordt en er een nieuwe moet komen.
Dat is dan waarschijnlijk nog wel verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als een order niet eindigt in een levering kan er een behoorlijke ervaring zijn die relevant is, maar inderdaad moet dan wel de zaak definitief afgerond en het verhaal compleet zijn. Als je direct aansluitend een nieuwe bestelling plaatst voor hetzelfde, dan zie ik dat overigens nog steeds als onderdeel van 1 ervaring. Het invullen van twee losse reviews is dan niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
De nieuwe order is onderhand in behandeling, telefonisch werd het stukken beter opgelost dan per mail.
Het lijkt per afdeling te verschillen.

Ik heb nog geen review gemaakt, daarmee wacht ik tot alles afgerond is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8