Consequentheidsfoutje? "Sony Ericsson voegt drie ... "

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik las zojuist het nieuws: Sony Ericsson voegt drie toestellen toe aan Walkman-lijn Hierin worden de resoluties van de 3 nieuwe mobieltjes genoemd:

1.
De W902 is verder voorzien van een scherm van onbekende grootte met een resolutie van 240 bij 320 pixels
2.
De W595 is een slider-model met 3,2-megapixel camera en heeft een lcd met een resolutie van 320 bij 240 pixels
3.
Deze W302 biedt ondersteuning voor quadband-gsm en edge, heeft een 2-megapixelcamera en een scherm met een resolutie van 176 bij 220 pixels
Wat het "probleem" is, is dat er bij de eerste en de derde keer eerste de "korte kant" wordt genoemd en bij de tweede eerste de lange kant wordt genoemd. Het lijkt me als je consequent bent dat je elke keer of met de korte of met de lange kant begint. Het makkelijkste lijkt het om de tweede te veranderen.

Een lang verhaal, maar eigenlijk is het maar een kleine (schoonheids)foutje. :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:18

MsG

Forumzwerver

Het gaat om horizontaal vs verticaal toch? bij de 2e is toevallig de breedte meer dan de hoogte.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:54:
Het gaat om horizontaal vs verticaal toch? bij de 2e is toevallig de breedte meer dan de hoogte.
Zou kunnen dacht ik ook aan, maar volgend de afbeeldingen onderaan het artikel zijn de schermpjes allemaal hoogte meer dan breedte, als ik het zo zie, of zie ik het verkeerd?