Toon posts:

MicroSD niet herkend (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.175 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee
Ik heb net zo'n DSTT adapter (voor nintendo DS :D ) binnengekregen en ik wou wat op de microSD zetten die erin moet, maar op de een of andere manier herkend de computer hem niet of zo?

Ik bedoel.. Als je dat kaartje in de computer doet, hoort hij bij 'Mijn computer' te komen staan, maar da's hier dus niet het geval. :? Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:00
Gokje, het is een microSD HC (= High Capacity)? Grote kans dat je cardreader hem niet herkent, omdat het een nieuwe techniek is.

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Mijn collega had precies hetzelfde probleem.
Als hij de microSD in de bijgeleverde usb adapter doet, ziet de computer die niet.
Steekt hij de microSD in de bijgeleverde SD adapter dan word hij wel herkend door zijn kaartlezer.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:23
ALs je gebruik maakt van windows xp, moet je een hotfix installeren, zodat SDHC kaarten worden herkend. Laatst heb ik dezelfde probleem gehad, na het installeren van de hotfix was het verholpen.
Hier heb de je de info pagina van microsoft en de hotfix. klik

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met Processors, Moederborden of Geheugen te maken - je probeert hier een Opslagmedium aan iets uit Spielerij te koppelen. Daarbij lijk je zelf niets opgezocht of geprobeerd te hebben. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.