Toon posts:

Xbox via computer doorverbinden aan draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had het idee om mijn xbox dmv een VPN verbinding door te verbinden aan de xbox van een vriend van mij, via internet. (System link)

Aangezien de xboxen alleen met elkaar kunnen verbinden als ze op hetzelfde netwerk zitten, willen we hiervoor een VPN gebruiken. Een xbox komt direct op de router, en de andere wordt op een laptop aangesloten. Deze laptop is vervolgens weer aangesloten op een draadloos netwerk, en maakt via internet verbinding met het VPN.

Probleem hierbij is dat de xbox dus op de vaste aansluiting van de laptop wordt aangesloten, en dat er verbinding met het VPN wordt gemaakt via de draadloze verbinding. Hoe kunnen we deze twee netwerken aan elkaar koppelen?

Voor de duidelijkheid heb ik even een plaatje gemaakt. Het gaat dus om de verbinding laptop - xbox2.

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/3148/20646028fe8.jpg

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen _/-\o_

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zoek op Internet Connection Sharing
Waarschijnlijk heb je de GoT Search ook niet gebruikt want er zijn meerdere topics over een console met je pc verbinden

[ Voor 63% gewijzigd door LuckY op 22-07-2008 19:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Console met de pc verbinden is niet moeilijk... kabeltje erin pluggen. Mijn probleem is dat de xbox verbonden is met de netwerkkaart in de laptop, en dat de laptop via een draadloze verbinding op zijn beurt weer met de VPN is verbonden. Hoe laat ik de laptop weten dat dataverkeer via de netwerkkaart naar de andere (draadloze) netwerkkaart door moet worden gestuurd, en vervolgens weer naar de VPN (en andersom)

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
Ik denk dat je een of andere setup moet maken met xlink kai.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zoals ik zeg met Internet connection sharing kan je verkeer over iets routen . als jij je verkeer over je VPN route dan lijkt me het logisch dat het werk.

Kijk anders ook naar winroute