Toon posts:

Bestanden delen tussen twee mac's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan heel veel vinden over het delen van bestanden tussen een windows en mac computer. Ik wil echter grote bestanden gaan delen tussen een IMAC met Tiger en Macbook met Leopard. De hele procedure doorlopen, verloopt allemaal prima. Totdat ik uiteindelijk het grote bestand wil binnenhalen. Na verloop van tijd (vrij snel al) stopt hij en krijg ik een foutcode -36. Ook gooit hij dan tijdelijk mijn airportverbinding uit. Zie ik wat over het hoofd? Kleine bestanden doet hij wel gewoon (word documentjes, mp3tjes etc) :?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Nouja zo groot nou ook weer niet, beide bestanden zijn onder de 1gb

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb je al geprobeerd om de mac waarvan je de spullen wilt delen in de target mode te zetten?

Opstarten met de T toets ingedrukt, hierna met een firewire kabeltje alles overzetten..

Verwijderd

Topicstarter
Dino_V schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:54:
Heb je al geprobeerd om de mac waarvan je de spullen wilt delen in de target mode te zetten?

Opstarten met de T toets ingedrukt, hierna met een firewire kabeltje alles overzetten..
Nee, dat moet ook uiteindelijk niet de bedoeling zijn... Ik moet toch gewoon wat kunnen verzenden binnen mijn draadloos netwerk? Om nou bij iedere zending een firewirekabel te gebruiken.. Dan kan ik nog beter mijn externe harde schijf/ usb stick gebruiken. Dat kost natuurlijk niet veel tijd, maar toch net iets meer dan gewoon via het draadloos netwerk....

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 15:20

chem

Reist de wereld rond

Als ik zo even kijk bij google dan gaat het vooral bij SMB fout - zou je niet liever AFP gebruiken? Of doe je dat al?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1