Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS3 + YELLOW DOG + VLC = Ch€ap Media Center?

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello

Ik ben sterk aan het overwegen een PS3 aan te schaffen, vanwege lage kostprijs voor:

- Blu-Ray speler
- Install YellowDog + VLC, voor het afspelen van films, ook van mkv files.

Heeft iemand ervaring met VLC op PS3? Werkt dit naar behoren? Voor zover ik gelezen heb, is er geen grafische acceleratie in yellow dog, zorgy dit niet voor problemen bij het afspelen van HD films?

alvast bedankt voor de feedback.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:20
Je vraag past hier Playstation 3 als media center - deel 3 beter :)

Specs

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 13:20
Je hebt inderdaad geen toegang tot de grafische chip wat betreft 3D acceleratie. Ik denk wel dat het problemen gaat geven bij het afspelen van HD films of je zou moeten zoeken naar een player die gebruikt maakt van de SPE's. VLC maakt hier in ieder geval geen gebruik van en ik zou zo ook geen weten.

[ Voor 4% gewijzigd door NetXtreme op 22-07-2008 15:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
engin, ik hoor het al , niets dan problemen, ik heb abosoluut geen zien om héél de tijd te klooijen, PS3 is wel leuk als je het hoofdzakelijk voor games gebruikt, maar niet in omgekeerde richting.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is er voor Tweakers die zichzelf helpen. Als jij unsupported wilt aanmodderen op een gamesconsole, moet je verwachten dat het minder gelikt eraan toegaat dan bij de nieuwste dure game. Doe wat aan je verwachtingen...

Verder is Overige Hardware geen dumpbak, zeker niet voor een softwarevraag als deze, en blijkt er geen enkele eigen inzet uit je topicstart. En ervaringen zoek je dmv de search, niet met een eigen topic.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.