Toon posts:

Iets is kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik heb enkele dagen geleden een topic gemaakt waarin ik zei dat mijn videokaart kapot was en dat ik een nieuwe zocht dat mijn voeding aankon. Ik heb dus een nieuwe videokaart gekocht, mooi aangesloten, maar nee ik krijg nog steeds geen beeld :| .

Ik had eerst een MSI 7600GT en tijdens het spelen van World of Warcraft kreeg ik opeens zwart beeld. Na enkele minuten wachten had ik mijn pc gerestart maar nog steeds kreeg ik geen beeld. Ik dacht dat het aan mijn videokaart lag dus enkele dagen daarna had ik een HD3650 gekocht. En wat blijkt ik krijg nog steeds geen beeld. De monitor blijft in stand-by. Ik heb op dit moment een andere computer hier aan dit monitor aangesloten en doet het hier uitstekend.

Ik heb een GA-MA770-DS3 Gigabyte Moederbord, Crucial 1GB DDR2, een AMD athlon 64 4600+, een MSI HD3650 (PCIe) en een Sharkoon 350 watt voeding. Alle onderdelen heb ik nieuw gekocht en zijn niet meer dan een half jaar oud. Weet iemand wat het probleem is?
Ik heb het Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelezen en heb het volgende waargenomen: Processor fan, Casefan en videokaart fan draaien alle drie. DVD drive werkt gewoon ik kan hem openen en sluiten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 15:28 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:52

Specs

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 10:40

Paxlie

chaos en inslag

Volgens mij is er iets kapot :o

Heb je de onderdelen er al eens één voor één uitgehaald en getest?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Je moet eigenlijk nog wel een stuk meer zelf uitzoeken voordat je een topic aanmaakt. Ik lees sowieso niets over het uitsluiten van de voeding als boosdoener. Ik zou zelf als eerste even de voeding in een andere pc hangen of deze pc met een andere voeding proberen.

Vimeo, YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een 370 watt voeding ik zal het zometeen uitproberen. Voeding heeft nooit problemen gehad ook de temperaturen waren altijd uitstekend dus ik dacht dat het daar waarschijnlijk niet aan zat,maar ik zal het zo uitproberen op een andere voeding en kijken wat er gebeurt.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 19:05

Haan

dotnetter

Breng je pc naar een computerwinkel als je geen onderdelen hebt liggen om mee testen, anders ga je de oorzaak toch niet vinden.
Als je de onderdelen gewoon bij één zaak hebt gekocht, zou ik zeggen dat je dat niks extra kost, mits het probleem wordt veroorzaakt door een defect in een van de onderdelen die je daar hebt gekocht. (zo deden wij dat in ieder geval, lag het probleem toch ergens anders, dan gewoon onderzoekskosten)
Als je de pc compleet hebt gekocht is dat natuurlijk helemaal gewoon garantie zou ik zeggen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

zie de post van mijn collega dion_b in "Kan mijn voeding dit aan?"

Deze gaat om dezelfde reden dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.