"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik ben erachter gekomen dat het 802.1x login nog steeds brak is. Als oplossing heb ik maar de Inter Connect.app vanuit Tiger gebruikt om verbinding te maken op de uni.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Misschien heb je hier wat aan: Handleiding voor 802.1X Leopard (wel bedoelt voor de UU, maar je moet gewoon je eigen ID en wachtwoord invullen)Spider_NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:15:
Ik ben erachter gekomen dat het 802.1x login nog steeds brak is. Als oplossing heb ik maar de Inter Connect.app vanuit Tiger gebruikt om verbinding te maken op de uni.
Succes
[ Voor 7% gewijzigd door Raween op 22-07-2008 17:32 ]
Op Hogeschool Windesheim, waar ik zit, werkt het wireless met 802.1x perfect samen met mijn MacBook Pro die 10.5.4 draait. Moet wel zeggen dat het de eerste keren bij het inloggen nog een beetje hikte en ik het een keer opnieuw heb ingesteld. Maar nu doet hij het weer prima deluxe.Spider_NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:15:
Dank!
Dus als ik jou was zou ik zeker bovenstaande guide nog even doornemen en het niet meteen opgeven. Aangezien ik het zelf toch wel irritant vind steeds die applicatie te moeten gebruiken, in plaats van gewoon automatisch verbonden te worden!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/