Beste,
Sinds kort wil de meeste hardware het niet meer doen in mijn PCI slots.
Onder andere:
Netwerkkaart (op moederbord), andere netwerkkaart, geluidskaart (creative)
Nu had ik het een keer overgeclocked alleen weet ik niet zeker of dat de oorzaak was.
De drivers heb ik geupdated maar geen effect, ook opnieuw insteken in de pci sleuf heeft weinig effect.
Nu heb ik niet zo heel veel verstand van hardware maar deze 3 dingen krijg ik niet meer aan de praat:
- Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC (onboard)
- 3com etherlink 10/100 PCI for complete pc management NIC (3c905c-tx).
- Creative soundblaster live 5.1 geluidskaart
Ik krijg de error: device cannot start (code 10) als ik het wil verbinden in de device manager.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Heb bij de bios alles op default gezet en een system restore gedaan naar verschillende punten maar ook weer geen effect.
Ik denk niet dat de hardware stuk is aangezien de Realtek het een aantal dagen geleden het opeens deed, totdat de computer weer opnieuw werd opgestart.
Weet iemand wat ik kan doen en wat er aan de hand is?
Alvast bedankt!
Mvg,
Sven
Sinds kort wil de meeste hardware het niet meer doen in mijn PCI slots.
Onder andere:
Netwerkkaart (op moederbord), andere netwerkkaart, geluidskaart (creative)
Nu had ik het een keer overgeclocked alleen weet ik niet zeker of dat de oorzaak was.
De drivers heb ik geupdated maar geen effect, ook opnieuw insteken in de pci sleuf heeft weinig effect.
Nu heb ik niet zo heel veel verstand van hardware maar deze 3 dingen krijg ik niet meer aan de praat:
- Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC (onboard)
- 3com etherlink 10/100 PCI for complete pc management NIC (3c905c-tx).
- Creative soundblaster live 5.1 geluidskaart
Ik krijg de error: device cannot start (code 10) als ik het wil verbinden in de device manager.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Heb bij de bios alles op default gezet en een system restore gedaan naar verschillende punten maar ook weer geen effect.
Ik denk niet dat de hardware stuk is aangezien de Realtek het een aantal dagen geleden het opeens deed, totdat de computer weer opnieuw werd opgestart.
Weet iemand wat ik kan doen en wat er aan de hand is?
Alvast bedankt!
Mvg,
Sven