Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Updaten werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een legale versie van Windows XP met service pack 2...

Sindsdien heb ik via windows update sp3 geinstalleerd en sindsdien kan ik geen enkele update meer installeren. Ik heb al meerdere topics doorgelezen, maar geen enkele kan mij op weg helpen om dit probleem om te lossen.

Ook kan ik geen enkele foutmelding vinden in de logs die windows bijhoudt, dus ik weet ook niet waaraan het ligt. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is ?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Geef eens wat meer info. Op welke manier probeer je te updaten? Via de site?

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb via de site geprobeerd, maar ook via de automatische update van windows XP zelf.

Ook heb in de help doorgenomen die windows xp aanbiedt op hun website. Daarvan heb ik diverse handleidingen doorgenomen, zonder enig resultaat.

Ik blijf dezelfde melding krijgen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik blijf dezelfde melding krijgen
En je denkt niet dat het wel eens handig kan zijn die melding dan ook op te geven?

We verwachten wel iets meer van een topicstart dan dit hoor :)
Lees de Windows Clients - Policy nog eens door, en probeer het even opnieuw met een goede topicstart waar wél voldoende informatie in staat?

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 22-07-2008 14:25 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.