Toon posts:

Opzegtermijn HetNet (ouder contract)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of oude ADSL contracten van HetNet nu ook per maand opzegbaar zijn?

Ik zat net even onder "mijn gegevens" (instap surfen ADSL abo) te kijken en zag daar een einddatum van april 2009.

Het kan natuurlijk zijn dat dit nog volgens de oude systematiek is. Ik heb op de site van HetNet gekeken maar kon daar niets vinden.

Vraag is dus of die maand opzegtermijn voor alle contracten geldt of alleen voor de contracten waarvoor dit ten tijde van het aangaan is afgesproken.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:27
Misschien weet Hetnet wel of dat voor jou geld?
Ik zou dus zeggen, een beller is sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat snap ik, dat geldt wel voor meer zaken.

Alleen ik hoor het liever hier van een deskundig persoon dan dat ik x minuten in de wacht ga staan voor 45 cent per minuut en vervolgens iemand aan de lijn krijgt die eigenlijk niets weet en ook nog eens belanghebbend is.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Ik denk niet dat je een beter antwoord gaat krijgen hier dan van een helpdesker van HetNet zelf.
Zij hebben inzage in de exacte contractenopbouw, en weten precies wanneer jij bent aangesloten e.d.

Dat is voor ons onmogelijk om te weten. Eerlijk gezegd vind ik je reactie nogal 'lui' overkomen.

Verwijderd

Heb begin dit jaar hetzelfde meegemaakt voor een klant.

Zij hadden een oude abo, met datalimiet.
Dwz. dat zij naar hun vaste kosten maandelijks nog even €35 konden bijbetalen voor het verkeer boven de limiet van 100mb.

Toen heb ik contact gehad met HetNet.

Antwoord: Nee, contractduur is per jaar, dus pas per 16 juli jongstleden kon het worden geweizigd cq. opgezegd.
Hier viel niet aan te toornen. Enige mogelijkheid die ik had was een klachtenbrief sturen naar het algemene klachtenbureau van HetNet.

succes

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:24:
Antwoord: Nee, contractduur is per jaar, dus pas per 16 juli jongstleden kon het worden geweizigd cq. opgezegd.
OK, bedankt. Dan zeg ik het contract gewoon op tegen de door hen genoemde datum.
Pagina: 1