"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Hier is de apple talk voor
Keep it simple stupid
Oh, had ik niet gezien (staat namelijk onder harde waren....). Nou, als het moet, kan een admin dit topic dan aub verplaatsen?
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Er is inderdaad niet zoveel te vinden wat het zou kunnen doen.
Heb je een Intel Mac? Dan zou je dmv Parallels een event log viewer voor Windows kunnen installeren. Eventueel kun je ook vragen of jouw klanten in plaats van .evt het .csv formaat gebruiken om te exporteren. Deze kun je op diverse applicaties in OSX inlezen.
Heb je een Intel Mac? Dan zou je dmv Parallels een event log viewer voor Windows kunnen installeren. Eventueel kun je ook vragen of jouw klanten in plaats van .evt het .csv formaat gebruiken om te exporteren. Deze kun je op diverse applicaties in OSX inlezen.
Wat je kunt doen is je klanten vragen of zij een .txt bestand willen opsturen ipv een .evt bestand.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
>> Apple Talk
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Volgens mij is het hele probleem met het Windows eventlog dat er allerlei koppelingen zijn met systeem dll bestanden en dat je aan het eventlog an-sich niet veel hebt. Maar misschien is dit een kwetstie van klok...klepel bij mij.
Er is wel dit: http://projects.sentinelchicken.org/grokevt/
Er is wel dit: http://projects.sentinelchicken.org/grokevt/
Ik heb een Intel Mac, en Windows draait in VMWare. Dus op zich is het allemaal niet zo'n groot probleem, maar normaal heb ik Windows niet draaien. En voordat de boel allemaal is opgestart en draait ben je weer even verder. Maar zoals ik al zei, het is geen ramp...Korakal schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:50:
Er is inderdaad niet zoveel te vinden wat het zou kunnen doen.
Ik heb trouwens ook nog even naar dat grokevt gekeken, maar ik denk dat VMWare opstarten dan eventjes wat makkelijker is
Toch bedankt allen
Er is trouwens wel een evt naar XLS tooltje.. maar die moet dan door de klant even gedraait worden voor dat hij gemailt wordt door hun.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Pagina: 1