Hallo,
gezien het forum hier denk ik wel dat er hier mij een paar sugesties kunnen gedaan worden
Ik ben een audiofiel en op mijn pc luister ik vooral naar muziek, bekijk ik films, ik game en maak gebruik van het internet.
Nu 60% van de tijd als ik naar muziek luister is het vooral naar de hardere stijlen a la hardstyle,trance en techno.
Nu zit ik met een 5.1 systeem ( logitech z5500 ) maar dat is eingelijk alles behalve ideaal hier.
Waarom zal je je afvragen? Wel omdat wegens plaatsgebrek en ik geen draden over de vloer wil mijne beide speakers ( front en rear ) van zowel links als recht bijeen staan. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. Genoeg daarover.
Ik zou graag een 2.1 systeem willen, maar dan ook echt een goed.
2 speakers, een versterker en liefst een sub wegens mijn favoriete muziek.
Nu was mijn vraag aan jullie welke zaken kunnen jullie mij aanbevelen.
Denon versteker? Monitor speakers en een sub van...
De kamer waarin het zal komen is 4.00m bij 3.60m.
Laat ons zeggen dat ik een budget van max. 2.000€ kan uittrekken hiervoor.
Alvast bedankt!
gezien het forum hier denk ik wel dat er hier mij een paar sugesties kunnen gedaan worden
Ik ben een audiofiel en op mijn pc luister ik vooral naar muziek, bekijk ik films, ik game en maak gebruik van het internet.
Nu 60% van de tijd als ik naar muziek luister is het vooral naar de hardere stijlen a la hardstyle,trance en techno.
Nu zit ik met een 5.1 systeem ( logitech z5500 ) maar dat is eingelijk alles behalve ideaal hier.
Waarom zal je je afvragen? Wel omdat wegens plaatsgebrek en ik geen draden over de vloer wil mijne beide speakers ( front en rear ) van zowel links als recht bijeen staan. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. Genoeg daarover.
Ik zou graag een 2.1 systeem willen, maar dan ook echt een goed.
2 speakers, een versterker en liefst een sub wegens mijn favoriete muziek.
Nu was mijn vraag aan jullie welke zaken kunnen jullie mij aanbevelen.
Denon versteker? Monitor speakers en een sub van...
De kamer waarin het zal komen is 4.00m bij 3.60m.
Laat ons zeggen dat ik een budget van max. 2.000€ kan uittrekken hiervoor.
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Astratuner op 22-07-2008 01:09 ]