Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 21:37
Hoi,

Sinds mijn zusje op mn PC SimCity 4 heeft gespeeld, is ze er ook verslaafd aan geraakt en wil ze het ook op haar eigen PC spelen. Echter, elke keer als ze een grote stad heeft gebouwd en ze wil die later weer openen, dan freezed SimCity en krijgt ze een CTD.

Ik heb al veel dingen geprobeerd, half google ondersteboven gekeerd, maar ik kan het maar niet oplossen, vandaar dat ik nu jullie hulp inschakel ;)

Ik heb al geprobeerd het wisselbestand te veranderen, andere drivers installeren, patches erop, niets helpt.

Het spel is natuurlijk legaal en haar specs:
AMD Athlon64 3000+
Asus A8V-E SE
1GB PC3200 geheugen
Asus EN6600GT-Extreme
Huntkey 400w voeding (18a@12v)

Ik hoop dat jullie wat weten, want ik begin er een beetje gaar van te worden. En ik ben zo'n type die toch wel graag een probleem opgelost ziet ;)

Alvast bedankt,

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:46
Al geprobeerd het spel opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Meerdere malen.

Ik heb zelfs al een nieuwe windows geprobeerd, maar dat had eigenlijk een andere reden (Battlefield wilde ook niet draaien, maar doet het nu wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Welk OS gebruikt ze? En zijn er extension packs geinstalleerd (Rush hour/Sim City Societies). SC4 is namelijk nogal kieskeurig wat dat betreft.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Misschien staat hier iets?
Lees dat topic eens door of stel daar je vraag.

[ Voor 20% gewijzigd door DeeJee op 04-08-2008 14:20 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
DeeJee schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:20:
Misschien staat hier iets?
Lees dat topic eens door of stel daar je vraag.
Raad mensen aub geen dingen aan als je zelf niet goed op de hoogte bent van de regels op een forum ;)

SGD is niet bedoeld voor technische problemen/vragen, lezen daar kan uiteraard prima, maar de vraag is hier op de juiste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Ik ben onderhand redelijk goed op de hoogte van de gang van zaken op GoT, en ik ken het SC4-topic ook wel, maar ik neem aan dat als ik op google niets vind, dat het daar ook niet staat ;)

Maar het OS is Windows XP, en het de vanilla SimCity, dus zonder expansions. De plugin-folder is nog helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ach het was maar een tip. Zit daar heel veel info in (ook technisch) en mensen die er veel van weten.
Suc6.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:56
[b][message=30459043,noline]Echter, elke keer als ze een grote stad heeft gebouwd en ze wil die later weer openen, dan freezed SimCity en krijgt ze een CTD.
Wat is een CTD als ik dat vragen mag? Nevermind! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 05-08-2008 08:18 ]

Pagina: 1