Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ferdinand1
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04-2023
Op mijn nieuwe Samsung SGH-G810 telefoon ervaar ik twee problemen:Route 66 mobile 8 Symbian wil niet communiceren met route 66sync op de Vista-pc, het programma op de pc kan geen gekoppeld toestel vinden.I k kan ook niets verder instellen in het programma want door de foutmedling van het programma wil het programma niet verder.( Vista PC)
Tevens staat er een kaart op met kwartaal 2 van 2007. De meest recente is Q3 2008. Hoe krijg ik die nieuwe kaartversie, daar heb ik toch recht op?Je kunt toch niet leveren met een oude kaart?

Ook Samsung pc studio7 werkt niet, ik heb de juiste USb drivers geinstalleerd, mar ik krijg geen contact. Via bluetooth krijg ik wel contact mar loopt het prograam toch vast.

Hulp van Samsung is tot op heden niet aanwezig, zij ontvangen de vragen beleefd maar sturen je dan het bos in door te zeggen dat zij het uit zullen zoeken en dan terug te zullen bellen, maar dat doen zij dus niet.

Dit topic is gesloten.