Toon posts:

Probleem met draadloze verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem en ik weet echt niet wat ik er mee moet, Ik heb Windows XP opnieuw op mijn PC gezet, normaal gesproken gaat dit vlekkeloos, nu heb ik de Drivers van mijn draadloos controller geinstalleerd. Ik zie alle netwerken van de buren maar niet die van mijn eigen router, Met een andere PC ( Mac) vind ik hem wel gewoon.

Router: Linksys WAG325N
Ontvanger: Linksys WUSB54G
Ik heb alle dingen al in de router geprobeer zoals de naam veranderen en nee hij is ook niet verborgen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:50
Sleep de router eens een meter naar links of rechts.
de plek waar hij staat maakt nog wel eens uit,

(\__/)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Andere driverversie proberen? Kaartje wellicht kapot? Knopje van Wireless staat uit? (is vaak een apart knopje voor op een laptop). Kaartje wellicht uitgeschakeld staan in je apparaatbeheer of disabled in je netwerkverbindingen? Firewall die in de weg zit? Wordt een beetje in het wilde weg gokken met de beperkte info zo.

Vicariously I live while the whole world dies

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:49

Reptile209

- gers -

Vicarious: dan zou de TS de WLAN's van de buren ook niet zien he :).

Heb je de nieuwste driver van de fabrikant geinstalleerd, of die van de bijgeleverde CD? Probeer de andere van de twee eens, doet soms wonderen. Op welk kanaal staat je router overigens, en sluit dat aan bij de regio die je op de kaart ingesteld hebt (sommige regio's pakken de hoogste en laagste kanalen nl niet).

[ Voor 28% gewijzigd door Reptile209 op 22-07-2008 07:06 ]

Zo scherp als een voetbal!

• incinerator82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-12-2025

incinerator82

I don't Drive Fast, i Fly

Staat de SSID aan? Op het AP, het kan zijn dat de mac zich daar niet aan stoort.
Staat mac filtering aan, misschien dat je perongeluk het MAC adress van je wifi kaartje in de foute (denied) lijst gegooid heb.
Probeer eens Netstumbler, dan zie je direct heel veel info..

Ik heb gehad dat mijn software, wat bij een habbie babbie kaartje geleverd werd, heel veel roet in het eten gooide.

[ Voor 26% gewijzigd door incinerator82 op 22-07-2008 07:20 ]

www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een nieuw kaartje in de pc geduwd en hij vind hem wel wss een software fout in de oude ontvanger

Toch bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1