Telfort Telefonie ervaringen. Veel storingen!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268634

Topicstarter
Omdat het de spuigaten uitloopt met Telfort vaste telefonie dacht ik dat het handig was om hiervoor een aparte topic voor te openen.

De storingen zal al niet meer te tellen sinds het Telfort is geworden. Vroeger, toen het nog Tiscali was, heb ik in 2 jaar tijd vrijwel nooit storingen meegemaakt en nu is het (landelijk) dagelijks dat de telefoon eruit ligt. Het lijkt dat Telfort alleen de naam heeft overgenomen en niet de apparatuur van Tiscali.

Op dit moment van schrijven ligt, voor zover ik weet, heel zwolle plat.
Ik heb er geen vertrouwen meer in omdat echte oplossingen uitblijven.

Gemiste kans van Telfort!!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 16:13
Hier in voorburg ook al de gehele dag ligt het plat tot nu toe. :(
Enige oplossing is om bij telfort te vertrekken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 15:48
hier ook regelmatig storingen..
alleen deze week volgens mij al 4x
binnenkort wat anders zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:36
Landelijke storing Vast bellen

Vannacht tussen 00:00 - 06:00 uur hebben er noodwerkzaamheden plaats gevonden aan ons Vast bellen netwerk.

Dit heeft als gevolg dat er gedurende dit tijdstip geen telefoonverkeer kon plaatsvinden via Vast bellen.
Na 06:00 uur kunt u weer gebruik maken van Telfort Vast bellen. U hoeft hier niets voor te doen.

Mocht u nadat de werkzaamheden zijn afgerond nog problemen ondervinden, adviseren we u om uw modem even uit en weer aan te zetten.

Onze excuses voor het ongemak.
Telfort Klantenservice
Laat ze het eens goed oplossen, ipv telkens noodwerkzaamheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268634

Topicstarter
Hier werkt het weer maar voor hoe lang? Maar is het ook echt (structueel) opgelost? ben er bang voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:30
Vanmiddag en vanavond tot een uur of 19:00 ook veel problemen gehad met het telefonie van telfort en dat is in Spijkenisse (omg. Rotterdam). Dit is al de zoveelste keer en ik vindt dat hier enorm slecht melding van gemaakt wordt op de internet site van telfort, de servicedesk bel je ook niet graag want dat kost ook 10 cent per minuut en volgens mij duurt een reactie op een e-mail ook langer dan een paar dagen... Internet is wel redelijk goed (als je zelf de DNS adressen maar veranderd) maar de telefonie is echt slecht... Telefonie doet het hier nu trouwens weer, ik ben benieuwd voor hoe lang....

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Hier doet telefoon het ook weer, maar ik begin het zat te worden. Mailtje naar Kassa sturen lijkt me handiger dan hun een mailtje sturen. Als je 1 week storing-vrij bent dan mag je blij zijn, ik raad alle andere tweakers aan om nooit telefonie van Telfort te halen, internet vindt ik wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-06 11:04
Er is een centraal topic over Telfort, een apart topic is niet nodig.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.