Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik zou graag een eigen demokanaal willen maken net zo iets als wat ze bij MC Donald hebben.
Daar hangen plasma's met beelden en daaronder scrolt er een lichtkrant met nieuws en zo. En dan qua beelden zou ik eigen afbeeldingen en filmpjes willen draaien heeft iemand hier ervaring mee.

Want op google kan ik niks vinden maar misschien zoek ik verkeerd.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Pak gewoon een laptop/pc met TV-out (of een andere hippe methode dan 'analoog en ouderwets', bijv. HDMI) en een presentatieprogramma ?

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 21-07-2008 18:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:36

SeatRider

Hips don't lie

Zoek eens in de richting van een beeldkrant. Of ga aan de slag met PowerPoint. Wat heb je zelf al geprobeerd?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:13:
Zoek eens in de richting van een beeldkrant. Of ga aan de slag met PowerPoint. Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik heb zelf al geprobeerd met PowerPoint maar daar kan je zelf geen lichtkrant onder maken volgensmij????

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
"Vroegah" deden we dat met Scala (site), maar of dat anno 2008 nog zo is weet ik niet. Kost wat, heb je ook wat ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 21-07-2008 18:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:08
Zoals genoemd bv Powerpoint.

Dat icm een CAT5 VGA broadcasteroplossing, dan kun je op fatsoenlijke kwaliteit meerdere schermen aansluiten via VGA, over bestaande CAT5 bekabeling.

Een vga splitter kan ook alleen moet je dan overal vga naartoe leggen. Via tvout zou ik niet doen, de kwaliteit is relatief brak, zeker op lcd/plasmaschermen.

Binnen powerpoint kun je de presentaites dynamisch maken met bv Tickerpoint, newspoint of Datapoint ( http://www.presentationpoint.com/software/index.htm )
Daarmee kun je powerpoint presentaties voorzien van dynamische content, vanuit bv excel, een database of RSS feeds. Je kan hier idd ook een cnn-achtige newsscrolbar mee maken.
RobIII schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:17:
"Vroegah" deden we dat met Scala, maar of dat anno 2008 nog zo is weet ik niet. Kost wat, heb je ook wat ;)
Bestaat denk ik nog wel, de lokale kabelkrant hier gebruikt ook die Infochannel player. Tenminste, hun windows 2000 bak is zo brak dat ik die al tich keer langs heb zien komen als dat kreng weer eens reboot ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 21-07-2008 18:18 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En warom niet ? En waarom is het topic dan hier op zijn plaats?
Wat lukte er niet met powerpoint?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://www.netpresenter.nl/
Zoiets? Zoeken op 'Narrowcasting' evt samen met software en er komt wel het nodige naar boven.

PSN: Shiver23

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:13
Je kunt natuurlijk ook gewoon een avi/mpeg filmpje maken en een tv zoeken die dat afspeeld vanaf sd. Zo doen de nike shops het ook.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER

[ Voor 94% gewijzigd door Ruudjah op 02-12-2009 00:14 ]

TweakBlog

Verwijderd

DukeBox schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:23:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een avi/mpeg filmpje maken en een tv zoeken die dat afspeeld vanaf sd. Zo doen de nike shops het ook.
Zulke kanalen hebben baat bij actualiteit, wat niet goed met een filmpje samengaat...
Pagina: 1