Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
We draaien hier met sql2008rc0, en op SQL Server zelf is eigenlijk niet veel aan te merken, die draait echt heerlijk, echter ben ik wel benieuwt of dat er veel aan de backward beheer mogelijkheden is gedaan sinds die versie, want SQL Server management studio is in deze versie best wel dramatisch. Scripten van een 2005 database lukt bijvoorbeeld niet, deze loopt vast op de indexen.
verder, als je een langlopende query draait vanuit de studio, en je doet ondertussen iets anders naar dezelfde server, dan krijg je timeouts over bewerkingen die de studio doet. Ik was in de veronderstelling dat er mbv snapshot isolation gequeried zou worden door de studio.
verder, als je een langlopende query draait vanuit de studio, en je doet ondertussen iets anders naar dezelfde server, dan krijg je timeouts over bewerkingen die de studio doet. Ik was in de veronderstelling dat er mbv snapshot isolation gequeried zou worden door de studio.
Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.