Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
Hoi allemaal,

Ik heb een FS N560 (Fujitsu Siemens).

Nu is het zo dat dit ding een mooie audio-out-jack heeft welke ik vaak gebruik in de auto tijdens de files op m'n line-in.

Het enige wat mij stoort is dat als ik m'n pda in de oplader zet (Brodit) hij enorm stoort in de stille momenten.

Als de batt. dan vol is stoort hij minder. iemand een idee waar dit van kan komen en hoe ik dit kan oplossen?

Groet koen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer de kabeltjes van je power en je audio eens van elkaar te scheiden. Dikke kans dat er wat interferentie op zit :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• oNNoZeLe
The Eagle schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:16:
Probeer de kabeltjes van je power en je audio eens van elkaar te scheiden. Dikke kans dat er wat interferentie op zit :)
Hoe bedoel je 'van elkaar scheiden'. Ze zitten namelijk zo ver als mogelijk uit elkaar.

De jack zit bovenop en de aansluiting voor de brodit onderop, zie hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://www.4winmobile.com/reviewer/fowljr/LooxN560/Full/LooxN506044.jpg

• oNNoZeLe
ik realiseer me nu wel ineens dat ik de draaden 'naar de auto aansluiting toe' ergens wel bundel...

wellicht bedoel je dat... :o

• oNNoZeLe
ik heb gister de draden uit de bundel gehaald maar bleef storing geven.

Echter, mijn brodit kan ik weg gooien want die heeft gister na mijn ont-bundeling een kortsluiting gegeven en zorgde voor een heuse wolk van smeulend plastic uit mijn n560.. :(

Gelukkig doet het pda-tje het nog..maar ik heb in iedergeval geen last meer van de storing. |:(

Tot nader bericht toch bedankt.

• oNNoZeLe
nieuwe cradle gekregen maar probleem blijft.

Lijkt er wel op dat de storing iets minder is..

zijn er nog ideeen of is het jmh (jammer-maar-helaas)?
Pagina: 1