Corless versus Optical

Pagina: 1
Acties:

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
ik wil graag een nieuwe muis aanschaffen, maar zit te twijffellen tussen de logitech mouseman cordless en de logitech mouseman optical, welke zou jij nemen en waarom?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

de optical, volgens mij hb je eerder last van een vuile bal of gladde ondergrond dan dat je last hebt van je snoertje!!!!

20*350ZO45°

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

de optical, volgens mij hb je eerder last van een vuile bal of gladde ondergrond dan dat je last hebt van je snoertje!!!!

20*350ZO45°

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Cordless zou ik doen.
Heb ik nu ook en bevalt me perfect, zit je tenminste niet meer zo te kloten met dat draadje, en ik kan nu vanuit me bed zo de pc bedienen, die aan de andere kant van de kamer staat. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
En als je ondergrond, waar je muis op rolt, niet bagger vuil is hoef je hem haast nooit schoon te maken.
Ik heb dat ding nu 3 maanden en nooit hoeven schoon te maken en rolt nog helemaal perfect, tevens zijn mijn batterijen ook nog helemaal vol.

39

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

optical, ding is veel nauwkeuriger

Laten we lekker link gaan doen...

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Ik heb de Cordless Mouseman Wheel van Logitech en die bevalt perfect. Als het net zo'n zooitje is op je buro als bij mij zou ik die zeker nemen. Met een optical heb ik nooit gewerkt dus ik weet niet of die nauwkeuriger is (kan haast niet volgens mij want die cordless is supergevoelig). Batterijen gaan bij intensief gebruik (min. 4 uur per dag) een half jaar mee.

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

optical is nauwkeuriger, v0ooral met tekenen enzo is dat echt fijn, wieletjes hebben altijd beetje speling of slippen

Laten we lekker link gaan doen...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Okee optical is wel het meest acuraat, maar als je niet werkt in een laag stof dan zou ik toch weer voor de cordless gaan, meer vrijheid.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

39

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Bedankt voor de adviezen ik heb maar de cordless gekocht en bevalt nu al uitstekend ik had eerst de mouseman met draadje en nu de mouseman zonder draadje, deze ligt wel vele malen prettiger in de hand.
Pagina: 1