Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Profiel, web/uploaded icon

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Weet niet 100% of dit een bug is, of meer een feature request.
De kippenactie was weer over, dus ik kon mij icon weer terug zetten. Het kip-icon was een extern gehost plaatje, zelf heb ik 4 eigen icons geupload.

Nu liep ik tegen het volgende aan, zolang er dus een URL is ingevoerd in de Webiconlocatie overruled deze dus altijd de daaronder geselecteerde icon (de uploaded versies zegmaar). Ook 'Gebruik geselecteerd icon' staat aan. Maar zolang dus de webiconlocatie ingevuld is, kan je nooit een andere selecteren.

Is daar het niet handig een tekst toe te voegen om dit duidelijk te maken? Of mogelijk de selectie uit te breiden, dat je keuze gecombineerd wordt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

De keuze wordt niet door jou bepaald, andere gebruikers kunnen ervoor kiezen enkel uploaded icons te zien en geen externe webicons.

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crisp schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:10:
De keuze wordt niet door jou bepaald, andere gebruikers kunnen ervoor kiezen enkel uploaded icons te zien en geen externe webicons.
Dat is waar, maar in sommige situaties wil je aan niemand meer een webicoon laten zien maar alleen nog een geüpload icoon. Oftewel, je wil je webicoon deselecteren (niet verwijderen). Die optie biedt het forum nu niet, terwijl dat wel handig zou zijn.

Een goede oplossing weet ik zo 1-2-3 niet, maar ik denk dat het wel handig zou zijn om deze optie te bieden. Als dat geen mogelijkheid is dan zou een verhelderend tekstje prettig zijn. Ik moet namelijk toegeven dat ik me wel eens in exact dezelfde situatie als de TS bevonden heb.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een setting toevoegen om wel of niet die webicon url te gebruiken is imo echt overkill. Knal die url in je myreact notepad en klaar. Die extra setting is de mogelijke verwarring niet waard. :)

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Er is een optie toegevoegd waarmee je ook 'geen' webicon kan selecteren zonder dat je eerst al je uploaded icons moet verwijderen.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.