Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De keuze wordt niet door jou bepaald, andere gebruikers kunnen ervoor kiezen enkel uploaded icons te zien en geen externe webicons.
Intentionally left blank
Dat is waar, maar in sommige situaties wil je aan niemand meer een webicoon laten zien maar alleen nog een geüpload icoon. Oftewel, je wil je webicoon deselecteren (niet verwijderen). Die optie biedt het forum nu niet, terwijl dat wel handig zou zijn.crisp schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:10:
De keuze wordt niet door jou bepaald, andere gebruikers kunnen ervoor kiezen enkel uploaded icons te zien en geen externe webicons.
Een goede oplossing weet ik zo 1-2-3 niet, maar ik denk dat het wel handig zou zijn om deze optie te bieden. Als dat geen mogelijkheid is dan zou een verhelderend tekstje prettig zijn. Ik moet namelijk toegeven dat ik me wel eens in exact dezelfde situatie als de TS bevonden heb.
Een setting toevoegen om wel of niet die webicon url te gebruiken is imo echt overkill. Knal die url in je myreact notepad en klaar. Die extra setting is de mogelijke verwarring niet waard.
{signature}
Er is een optie toegevoegd waarmee je ook 'geen' webicon kan selecteren zonder dat je eerst al je uploaded icons moet verwijderen.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()