Ik ondervind wat problemen met FCKeditor. We hebben voor een klant een nieuwssite ontwikkeld, waar hij nieuwsberichten kan posten. Deze posts zijn soms gigantisch. Ik heb het veld waarin het opgeslagen wordt in de database al aangepast naar een longtext, maar daar ligt het probleem niet.
Zodra de FCKeditor meer als ... karakters als invoer heeft, geeft hij helemaal niks meer door. Als ik er een karakter afhaal, post hij alle inhoud netjes, en wordt alles netjes opgeslagen, maar zodra het dus teveel wordt, geeft hij niks door. Dit is het script:
Als ik dit formulier dus submit, met net iets minder als het aantal tekens, krijg ik met vardump($_POST):
En als ik het formulier dus submit met een te lange tekst erin, krijg ik uit var_dump($_POST)
Iemand een idee wat het probleem is?
Zodra de FCKeditor meer als ... karakters als invoer heeft, geeft hij helemaal niks meer door. Als ik er een karakter afhaal, post hij alle inhoud netjes, en wordt alles netjes opgeslagen, maar zodra het dus teveel wordt, geeft hij niks door. Dit is het script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <form id="page_content" name="page_content" method="post" action="nieuws.php">
<table>
<tr>
<td>Titel: </td>
<td><input type="text" id="titel" name="titel" value=""></td>
</tr>
<tr>
<td>Inhoud: </td>
<td>
<?php
$oFCKeditor = new FCKeditor('inhoud') ;
$oFCKeditor->BasePath = $fck_basepath;
$oFCKeditor->MinHeight = '400';
$oFCKeditor->MinWidth = '600';
$oFCKeditor->Config['SkinPath'] = $fck_skinpath;
$oFCKeditor->ToolbarSet = "Custom";
$oFCKeditor->Create();
?>
</td>
</tr>
</table>
</form> |
Als ik dit formulier dus submit, met net iets minder als het aantal tekens, krijg ik met vardump($_POST):
code:
1
| array(2) { ["titel"]=> string(4) "Test" ["inhoud"]=> string(xxxxx) "De content" } |
En als ik het formulier dus submit met een te lange tekst erin, krijg ik uit var_dump($_POST)
code:
1
| array(1) { ["titel"]=> string(4) "Test" } |
Iemand een idee wat het probleem is?
[ Voor 3% gewijzigd door avdwerf op 21-07-2008 11:36 ]