Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Visual basic button.

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben net begonnen met Visual Basic. En misschien is dit een nogal simpele vraag voor jullie ;).

Ik wil een button maken. En als ik op de button klik moet hij aboutbox1.vb openen. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik ben nog een beginner. Dus ik hoop dat ik niet al te lastig ben, als ik het niet begrijp.

Alvast bedankt,
iamotor.

P.S.
Ik heb wel gezocht op Google maar kon het niet echt vinden. Weet iemand toevallig nog een gemakkelijke site waar ik Visual Basic kan uitproberen?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Dat is inderdaad nogal basic ;) en zou je toch echt makkelijk moeten kunnen vinden. ([google=vb button click]

hint: als je op een button klikt, wordt er een "Click" event afgevuurd, daar moet je wat mee doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 21-07-2008 11:26 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Begin eens met een tutorial of cursus in plaats van een topic te openen over iets wat in minuut 1 in les 1 in tutorial 1 wordt behandeld ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
P.S.
Ik heb wel gezocht op Google maar kon het niet echt vinden.
Onzin. Dan heb je écht niet langer gezocht dan 3.2 picoseconden ofzo, want dit is écht op zowat élke site te vinden.

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 21-07-2008 11:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Dat is idd nogal basic, en dergelijke vragen laten we hier best toe mits je toch wel aantoont dat je zelf al eea geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen.
Dat is nu niet het geval, dus daarom gaat dit topic op slot. Wat je ook kan doen, is naar de bib rijden, of naar een boekenhandel gaan / surfen en daar een goed boek over VB kopen. (Ik weet nu ook niet of je bezig bent met VB6 of VB.NET, maar ik zou je dan toch VB.NET aanraden, aangezien eerdere versies obsolete zijn).

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.