Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN helpdesk al tijden moeilijk bereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Iedere keer als ik de helpdesk van KPN bel voor informatie of aanpassingen in mijn abbonement (ja ik pas het vaak aan, dat kan vaak kostenloos dus daar maak ik gebruik van) krijg ik de melding dat het momenteel erg druk is en dat ze ook informatie geven via de site.

Alleen dat momenteel gedeelte duurt nu al ruim een jaar!

Waarom wordt KPN niet verplicht om dat te verbeteren?
En wat kun je doen als klant om de druk wat op te voeren?

Ik vind het namelijk echt van de zotte dat ik 20 minuten moet wachten voordat ik mijn SMS verdubbelaar kan aanvragen...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat lijkt me nou typisch iets voor een klachtenbrief richting KPN. Wat kan men daar op GoT nu aan doen? Verder gaat men de diensten niet aanpassen op "lastige" (veeleisende) klanten, maar op de gemiddelde klant.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 20:50

Younes

Wie, Wat, Waar?

911GT2 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
Iedere keer als ik de helpdesk van KPN bel voor informatie of aanpassingen in mijn abbonement (ja ik pas het vaak aan, dat kan vaak kostenloos dus daar maak ik gebruik van) krijg ik de melding dat het momenteel erg druk is en dat ze ook informatie geven via de site.

Alleen dat momenteel gedeelte duurt nu al ruim een jaar!

Waarom wordt KPN niet verplicht om dat te verbeteren?
En wat kun je doen als klant om de druk wat op te voeren?

Ik vind het namelijk echt van de zotte dat ik 20 minuten moet wachten voordat ik mijn SMS verdubbelaar kan aanvragen...
Ze hebben een website voor de informatie. Voor de het aanpassen van het abonnement hebben ze voor verschillende diensten ook diezelfde website. Veel helpdesks hebben ook liever dat je eerst op de site gaat kijken.

...en waarom?

• 911GT2
The_Alchemist schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:32:
[...]

Ze hebben een website voor de informatie. Voor de het aanpassen van het abonnement hebben ze voor verschillende diensten ook diezelfde website. Veel helpdesks hebben ook liever dat je eerst op de site gaat kijken.
Dat vermoed ik ook. Maar ik zit vaak lang in de auto, en dan kan ik dus zo multytasken... als ik dan thuis kom wil ik gewoon op de bank hangen en TV kijken. :P

Klachtenbrief zullen ze echt niet van onder de indruk raken lijkt me.

Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben?

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Ga anders even langs een Primafoon (op een rustig moment ;) ) ? SMS-verdubbelaar kan daar ook toegevoegd worden aan je abonnement, vergeet je legitimatie niet :)

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:27:
Dat lijkt me nou typisch iets voor een klachtenbrief richting KPN. Wat kan men daar op GoT nu aan doen?
O, de consument mag best weten hoe slecht KPN bereikbaar is. Ik heb dezelfde ervaring. En als je eindelijk iemand te pakken hebt, moet je nog eens alle moeite doen tot de bovenkamer van bewuste persoon door te dringen!!!

Verwijderd

Alsof een hobbit op de tenen van de GVR staat (een brief schrijven)... volgens mij valt hiet niks aan te doen. En ergens heeft KPN gelijk, veel te veel mensen bellen gewoon voor crap. Alleen de 'nuttige mensen' zouden daar niet onder moeten lijden, agreed.

• 911GT2
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:06:
Alsof een hobbit op de tenen van de GVR staat (een brief schrijven)... volgens mij valt hiet niks aan te doen. En ergens heeft KPN gelijk, veel te veel mensen bellen gewoon voor crap. Alleen de 'nuttige mensen' zouden daar niet onder moeten lijden, agreed.
Ja maar je verwacht toch van een telecomprovider dat ze telefonisch bereikbaar zijn.

Ik vind het zo'n crap dat alles maar vervangen wordt door internet services. Heb je wel eens iets proberen te vinden op de site van KPN?

Nou Succes!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik zie weinig discussiewaarde in dit topic. Het is meer een korte vraag omdat jij geen geduld hebt dan dat het discussie voer is voor een tech forum. Deze gaat dan ook dicht om die reden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.