Ik log net in bij mij op de universiteit, en het blijkt dat de lay-out volledig overhoopt ligt. Ik heb hier niet de mogelijkheid voor een screenshot, dus ik zal het proberen te beschrijven.
(uiteraard refreshen e.d. al geprobeerd)
-alle usernames zitten op een grote hoop linksboven (ongeveer op de plek waar normaal de nick van de TS staat.
-de quickreply balk zweeft een beetje bovenin de startpost
-knoppen als post reply/new topic e.d. zitten ergens onderin en niet op een vaste positie
(het kostte me al moeite om de knop te vinden om dit topic te kunnen openen
)
-dropdownlist ' selecteer forum' zit ergens helemaal onderin
-bovenste rode menubalk, steekt een klein stukje over het grotere gathering.tweakers.net
en vast nog wat andere dingetjes
posts staan verder gewoon wel netjes onder elkaar, icons, sigs, ondertitels staan ook goed.
Nu is IE6 natuurlijk niet meer de modernste browser, maar dit is ook weer niet helemaal de bedoeling denk ik
(uiteraard refreshen e.d. al geprobeerd)
-alle usernames zitten op een grote hoop linksboven (ongeveer op de plek waar normaal de nick van de TS staat.
-de quickreply balk zweeft een beetje bovenin de startpost
-knoppen als post reply/new topic e.d. zitten ergens onderin en niet op een vaste positie
-dropdownlist ' selecteer forum' zit ergens helemaal onderin
-bovenste rode menubalk, steekt een klein stukje over het grotere gathering.tweakers.net
en vast nog wat andere dingetjes
posts staan verder gewoon wel netjes onder elkaar, icons, sigs, ondertitels staan ook goed.
Nu is IE6 natuurlijk niet meer de modernste browser, maar dit is ook weer niet helemaal de bedoeling denk ik
Kater? Eerst water, de rest komt later