Toon posts:

Eredivisie voetbal via Onsbrabantnet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mezelf inmiddels aangemeld voor Onsbrabantnet in Veldhoven.
Kan iemand mij vertellen of Onsbrabantnet ook Eredivisie voetbal gaat uitzenden? Onsbrabantnet kan hier geen uitsluitsel over geven en in diverse berichtgevingen staat dat alleen UPC, Ziggo en KPN dit gaan uitzenden. Als dit het geval is dan wil ik mijn aanmelding bij Onsbrabantnet annuleren.

Alvast bedankt voor de reacties.

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 23:09

The CarNagE Man

SüperG33K

Als ze het zelf al niet weten dan ben ik bang dat ze het niet gaan krijgen..
De kans is zeer klein gezien de grote bedrijven meer geld opleveren ;)

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Vanaf deze week wordt deze brief verspreid onder de abbonees van OnsNetEindhoven.

Hier in staat dat vanaf 1 September wordt begonnen met de uitrol van het langverwachte digitale televisie over de glasvezel.

Hierin staat ook een suggestie over Eredivisie Live. Daar moet je nog even voor afwachten dus. Let op dit gaat over eindhoven dus afwachten maar.

Voor de rest nog meer over de digitale televisie:
Enkele punten hieruit die belangrijk zijn en wellicht anders dan eerder vermeld:
- De Digibox (set top box) gaat eenmalig 150 euro kosten en wordt daarna JOUW EIGENDOM.
- 2 verschillende pakketten: Basis (7,50) en Extra (3,95).
- In het begin 2 zenders in HD-kwaliteit, de rest in DVD-kwaliteit. Nieuwe HD-zenders hebben zich al aangekondigd zoals Nederland en de VRT (vlaanderen radio televisie).
- Meerdere Digiboxes kosten 150 euro meer maar geen extra maandbedrag.
- Gesprekken zijn begonnen over het nieuwe Eredivisiekanaal.

En klik voor de rest van de zeker interessante informatie eens door op bovengenoemde site of klik op Specificaties Digitale TV

[ Voor 4% gewijzigd door JaWSnl op 28-07-2008 16:44 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
JaWSnl schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:44:
Vanaf deze week wordt deze brief verspreid onder de abbonees van OnsNetEindhoven.

Hier in staat dat vanaf 1 September wordt begonnen met de uitrol van het langverwachte digitale televisie over de glasvezel.

Hierin staat ook een suggestie over Eredivisie Live. Daar moet je nog even voor afwachten dus. Let op dit gaat over eindhoven dus afwachten maar.

Voor de rest nog meer over de digitale televisie:
Enkele punten hieruit die belangrijk zijn en wellicht anders dan eerder vermeld:
- De Digibox (set top box) gaat eenmalig 150 euro kosten en wordt daarna JOUW EIGENDOM.
- 2 verschillende pakketten: Basis (7,50) en Extra (3,95).
- In het begin 2 zenders in HD-kwaliteit, de rest in DVD-kwaliteit. Nieuwe HD-zenders hebben zich al aangekondigd zoals Nederland en de VRT (vlaanderen radio televisie).
- Meerdere Digiboxes kosten 150 euro meer maar geen extra maandbedrag.
- Gesprekken zijn begonnen over het nieuwe Eredivisiekanaal.

En klik voor de rest van de zeker interessante informatie eens door op bovengenoemde site of klik op Specificaties Digitale TV
De informatie die u stuurt gaat over Onsnet.
Dat is wat anders dan Onsbrabantnet.
Onsnet biedt via KPN al eredivisie voetbal aan in Son & Breugel dus die zullen dat overal uitzenden. Onsbrabantnet schijnt nog aan het onderhandelen te zijn over eredivisie voetbal.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:54:
[...]
Onsbrabantnet schijnt nog aan het onderhandelen te zijn over eredivisie voetbal.
Volgens mij beantwoord je nu je eigen vraag ;) Ik denk niet dat iemand meer informatie heeft. Ik wilde ook graag vóór het aanmelden meer informatie over de digitale tv. Er was helemaal niets beschikbaar. Inmiddels staat dat overigens uitgebreid op de website. Dus ik denk dat het eerste nieuws op de site van OBN te vinden is, en via andere kanalen niets te vinden zal zijn.

Nederlander in België

• JaWSnl
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:54:
[...]

De informatie die u stuurt gaat over Onsnet.
Dat is wat anders dan Onsbrabantnet.
Onsnet biedt via KPN al eredivisie voetbal aan in Son & Breugel dus die zullen dat overal uitzenden.
Maar let op want je doet het nu zelf ook fout:
Onsnet = KPN.
OnsBrabantNet(OBN)/OnsNetEindhoven(ONE)/OnsNetNuenen(ONN) = Edutel/Hertzinger (met voor deze drie samen dezelfde klantenservice en servers).

ONE (waar ik het over heb) heeft nog geen zekerheid over het Eredivisiekanaal, evenmin als de rest. Dus het feit dat KPN het Eredivisiekanaal uitzendt in zijn eigen projecten wil helemaal niks zeggen over ONE.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Jurjen de Vries
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10-2020
Ik heb met de woordvoerder van OnsBrabantNet gesproken en het gaat er wel aankomen, wanneer exact is nog onduidelijk. Een compleet artikel heb ik geplaatst op http://www.glasvezel.nu/n...al-van-start-op-glasvezel

Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 14:02
Weet ook iemand of onsnet nuenen er ook bij hoort?

"Hé Bob, drie bier!"

• JaWSnl
Vanaf vandaag staat er op de website dat OnsBrabantNet Eredivisie live gaat leveren. Er staat het volgende:

OnsBrabantNet en Eredivisie Live zijn tot een overeenkomst gekomen waardoor het mogelijk wordt vier voetbalzenders toe te voegen aan het huidige PlusTV pakket van OnsBrabantNet.

Vanaf eind oktober is het mogelijk om Eredivisie Live te ontvangen. De kosten bedragen €10,95 per maand.

Eredivisie Live:
Er zijn in totaal vier kanalen beschikbaar. Eén kanaal is dagelijks te zien met o.a. door Eredivisie Live te bepalen keuzewedstrijden. De overige drie kanalen zijn op zaterdag en zondag te zien. Daarop zullen live wedstrijden uitgezonden worden.

Dus goed nieuws voor veel mensen, vond het zelf iig vervelend dat dit nog niet te leveren was. Vooral die bout-reclame waarin 2 groene voetballen te zien zijn als je eredivisielive kunt ontvangen. dat is dus altijd groen, maar toch kan ik het niet ontvangen :P grappig, maar goed ;)

Pagina: 1