Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista SP1 slim?

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik ga binnenkort overstappen naar OSx (jaaa, op mijn pc'tje, draait zo veel sneller en is zo veel mooier), maar dat kan ook best nog een half jaar duren. Dus is het slim om SP1 te installeren? Heb ik er veel aan?

Groeten, Tommy

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:00

Pinjataaa

Hit me!

Ja

• GWTommy
Vertel dan waarom?

Verwijderd

Ik heb Vista SP1 ook geinstalleerd en moet zeggen draait als een zonnetje, het surfen in Vista gaat in ieder geval zonder haperen nu, als ik mijn documenten open staan ze er direct.

Als je SP1 niet geinstalleerd hebt wil het wel es voorkomen dan het lang duurt met laden van paginas in Vista zelf, wat dus niet optimaal aan voelt, na het installeren van SP1 is dit er dus niet meer.

Tevens is het zo dat de meeste games in Vista Sp1 beter draaien dan in Vista zonder de SP , en natuurlijk he kopieren van bestanden schijf-schijf van Vista is lang niet zo snel als Sp1.

Er zijn waarschijnlijk nog veel meer dingen wat een voordeel voor SP1 geeft, het staat algemeen bekend dat het je preformance omhoog helpt en wat kleine bugs in Vista RTM eruit haalt wat tot trage systemen kan leiden.

Ofterwel gewoon doen ouwe!

• GWTommy
Ik zal het overwegen.. Dus het is het waard voor een half jaar?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
GWTommy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:24:
Ik zal het overwegen.. Dus het is het waard voor een half jaar?
Ja, zeker :)
Tien minuten installeren en een half jaar plezier.
En dan nog gratis.

;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat zou dan een argument zijn om het niet te doen?

Heeft ook een computer!

• GWTommy
Bij die installatie staat dat het een uur duurt en dat je in de tussentijd de computer niet kunt gebruiken.. Ik heb hem nu hard nodig..

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
WinXP is een goed argument.
Naar mijn mening heb je geen moer aan Vista, heb het geprobeerd en zeker een kans gegeven, maar WinXP is zoveel sneller/beter/stabieler, dan is de keuze erg snel gemaakt (voor mij althans)

Soundcloud

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
GWTommy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:39:
Bij die installatie staat dat het een uur duurt en dat je in de tussentijd de computer niet kunt gebruiken.. Ik heb hem nu hard nodig..
Dan installeer je het morgen. 8)7

Sjee...

In de tijd die je aan dit topic besteed hebt was 'ie waarschijnlijk al klaar geweest, maargoed.

[ Voor 88% gewijzigd door Xander op 21-07-2008 10:41 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:00

Pinjataaa

Hit me!

Xander schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:40:
[...]
Dan installeer je het morgen. 8)7

Sjee...

In de tijd die je aan dit topic besteed hebt was 'ie waarschijnlijk al klaar geweest, maargoed.
Ja precies, en een beetje zelf onderzoek zou ook geen kwaad doen! Als je op internet zoekt naar verbeteringen van SP1 dan weet je wel dat je beter over kunt stappen. Vandaar ook mijn korte reactie hierboven.

Waarom zou je je computer niet updaten met de nieuwste beveiligings updates, met de verbeteringen, met optimalisaties etc.

Het zal me ook helemaal niks verbazen als de poster uiteindelijk niks installeerd, maar weer iets anders verzint.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is installeren van SP1 slim? Neuh. Dom ook niet trouwens, gewoon vanzelfsprekend. Is (zonder zelf nadelen te kunnen verzinnen) openen van een topic daarover slim? Nee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.