Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug][fp] Frontpage tab wordt automatisch geselecteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Als ik met dit waardeloze touchpad een optie in een submenu onder een tab wil selecteren, kost dat wat meer tijd dan normaal. Tegen de tijd dat ik de juiste optie in het juiste submenu heb bereikt wordt automatisch de "frontpage" tab weer geselecteerd, het navigeren wordt hierdoor lastig.

Omdat een beeld meer zegt dan een vage omschrijving:

Ik probeer hier systeemspecs aan te klikken
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p1p4YnRgHzIGerV8WTfgGH74/thumb.gif

en dan zie ik ineens dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WhKauxJqkayYEMtHGjS84ZEh/thumb.gif

Niet zichtbaar op de plaatjes, maar het gebeurt ook als ik mijn pointer op het submenuutje heb staan of als mijn pointer op een subkopje staat.

Geconstateerd op Vista met IE7.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

J.J.K. schreef op maandag 21 juli 2008 @ 03:16:
Niet zichtbaar op de plaatjes, maar het gebeurt ook als ik mijn pointer op het submenuutje heb staan of als mijn pointer op een subkopje staat.
Eigenlijk is alleen dit stukje een bug.

De rest heeft te maken met een bewust geplaatste timeout die voor jou nogal ongunstig uitpakt. Als bovenstaande gefixed wordt zou je daar al een stuk minder last van moeten hebben.

Daarnaast kunnen we natuurlijk ook nog kijken naar het vereenvoudigen van de navigatie in het menu, waardoor je minder moeite hoeft te doen om een optie die ver weg ligt aan te klikken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Eigenlijk is alleen dit stukje een bug.
Klopt, en die is bij deze gefixed :)

Intentionally left blank

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22