Toon posts:

[iPhone 3G] agenda en contacten syncen met nuevasync

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik probeer al enige tijd een fatsoenlijke sync voor elkaar te krijgen met mijn agenda's op mijn werk en prive. Het is allemaal een agenda dus moeilijk zal het niet zijn, ik sync alles met plaxo en google calender met elkaar en zodoende is alles synchroon. Alleen nu nog de iPhone draadloos er in hangen...

Op MobileMe zit ik niet te wachten want ik weiger zo'n me.com email adresje te nemen in plaats van mijn gmail. Nu heb ik gevonden : Nuevasync : http://beaugiles.net/blog...h-push-contacts-calendar/. Mijn contacten worden inderdaad keurig gepushed van en naar mijn telefoon. Maar mijn google calendar syncen lukt nog niet. Meer mensen die dit geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ging het effe uittesten voor je maar mijn contacten gaan al voor geen meter. Op mijn iPhone staan er nu 209 terwijl er in gmail 178 staan. Lekker... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt bij mij nu aardig te werken. Agenda en contacten blijven via push goed up to date. Vooral het hebben van een accurate agenda is voor mij belangrijk. Contacten synchroniseer ik met Plaxo.

Het over-the-air syncen van de agenda hoeft niet eens push te zijn van mij, maar goed - toch handig. Jammer dat ik mijn mail2web push email nu moet laten varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Even voor de duidelijkheid. Nuevasync synced je agenda en contactpersoon gegevens via push (net als mobile me). Alleen op dit moment nog geen e-mail via push. Heb ik het goed?

En ondersteunt Nuevasync Outlook taken?

Edit://

Volgens mij ligt nuevasync op z'n gat.

[ Voor 10% gewijzigd door Noxa op 29-07-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 15:11
Executor16 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:29:
Ik ging het effe uittesten voor je maar mijn contacten gaan al voor geen meter. Op mijn iPhone staan er nu 209 terwijl er in gmail 178 staan. Lekker... :)
Staan de resterende 32 contacten in gmail toevallig onder suggested contacts?
Dat was namelijk mijn probleem eerst.

Het syncen werkt bij mij prima, zelfs afbeeldingen bij de contacten kunnen heen en weer gesynct worden.