Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• edjekroketje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 19:56
Ik heb mijn ouwe trouwe K750i opgeknapt: de joystick vervangen (de oude had last van het bekende kwaaltje), nieuwe behuizing, én een 2 GB memorystick erbij. Nu lijkt-ie het goed te doen. Let wel: lijkt. Ik heb net bijna 700 MB muziek erop willen zetten via de USB kabel in plaats van de cardreader in mijn laptop. Gek genoeg zijn van de 10 mappen er maar 3 zichtbaar in de telefoon...

Nu probeer ik het via de cardreader, hopelijk gaat het afspelen van de muziek gaat nu wel goed, want dat leek ook nergens naar.

Uiteraard heb ik de MS netjes FAT geformatteerd. Firmware van de telefoon is up-to-date gemaakt.

Ik ga nu even testen hiermee, ook foto's maken e.d. In de tussentijd vraag ik me af of er iemand is die iets dergelijks ook met deze combinatie heeft meegemaakt

• edjekroketje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 19:56
Volgens dit overzicht bij Sony zelf heeft het te maken met "Gegevens waarvoor geen auteursrechtelijke beschermingsfunctie vereist is (MagicGate), kunnen worden opgenomen en weergegeven". Dikke kans dat mijn MP3 bestanden daar last van hebben.. Hmm eens even testen met wat andere files.