Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Boinc] GPU Boinc client

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
Beste crunchers....

In het SETI forum vond ik een verwijzing dat een goede Boinc client voor een NVidia GPU gereed is. Voor meer info, kijk hier...

Interessant voor mogelijk alle projecten...Mag je bij " aantal processoren" misschien 320 gaan invullen :9

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:14
Alleen Linux x64 supported :(
Mochten ze het poorten naar Windows x64 dan zal ik m'n oude Seti account is uit de stoffen kast halen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:24

APClll

[DPC] Team Grazzie

Goed om te lezen dat er aan een Boinc variant gewerkt wordt.
quote:
July 17, 2008 Launch of GPUGRID.net, BOINC on GPUs
Finally GPU computing on BOINC! After delivering BOINC on Playstation last year, we are happy to announce that from today we are are able to distribute workunits on Nvidia GPUs. PS3grid.net and the new website GPUGRID.net go along to create a large infrastructure for biomolecular simulations. To run GPU workunits simply follow the instructions on the website. Apart from us, this was made possible by a strong collaboration with BOINC developers and in particular David Anderson at Berkeley and Stefan and Keith from the BOINC community, already moderators at ps3grid. We also want to thank Nvidia for their important support.
Nu moet ik niet alleen m'n CPU gaan upgraden, maar ook nog eens m'n videokaart }:|
:+
PS3GRID.net - the first BOINC project created that specifically targets the Cell processor in the PS3, has launched a sister site -- http://www.gpugrid.net/ for running biomedical simulations on supported nVidia GPUs (8000 series, 9000 series, and GTX 260/280).

APClll wijzigde deze reactie 20-07-2008 21:09 (16%)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:52

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Misschien handig om wat meer gegevens in de topicstart te zetten in plaats van alleen een verwijzing naar de organisatie?

Anywayz, ik heb een simpele 7900 dus voor mij is het niet interessant. :)

Volgende trails: Grand trail des Ecrins, Viking Steam Trail 42 km, Airborn Freedomtrail 44 km
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite & https://connect.garmin.com/modern/profile/hvdmeer_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetalfanBlackness

bit.ly/2hfd6Gb

Ik heb een 8400 GS in mijn server zitten, eens kijken wat dat ding kan :)
Gelijk maar even een DPC team aangemaakt

MetalfanBlackness wijzigde deze reactie 20-07-2008 23:19 (41%)
Reden: DPC team

Have fun reading this :)

• Black Piet
  • Registratie: april 2005
  • Niet online
quote:
Xaverius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:32:
Misschien handig om wat meer gegevens in de topicstart te zetten in plaats van alleen een verwijzing naar de organisatie?

Anywayz, ik heb een simpele 7900 dus voor mij is het niet interessant. :)
Heb zelf geen NVidia, dus ik kan het ook niet testen. Daarnaast is het zo recent dat er nog niet heel veel aanvullend is te melden.

Als er meer is, zal ik de topicstart aanpassen...
quote:
MetalfanBlackness schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:44:
Ik heb een 8400 GS in mijn server zitten, eens kijken wat dat ding kan :)
Gelijk maar even een DPC team aangemaakt
Mooi, en wat zijn je bevindingen...?

Mooooooeeeee......

• MetalfanBlackness
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetalfanBlackness

bit.ly/2hfd6Gb

quote:
Black Piet schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:25:
[...]
Mooi, en wat zijn je bevindingen...?
Je kunt mijn bevinding hier vinden, op zich gaf het dus geen problemen en draaide alles netjes, maar ik heb 0,0 aan werk ingeleverd door korte deadlines.

Ik las net op het the lattice project forum dat iemand naar een boinc amd/ati/stream client sprak en dat er een paar filmpjes over zijn op youtube.

Have fun reading this :)

• D!zzy
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:19
damn, die client is dan wel wicked snel. Als ik mag geloven wat er vermeld staat in het filmpje dat 1 WU normaal 47 minuten duurt :s!
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True