Toon posts:

Dane-elec, infineon, kingston???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke van de 3 raden jullie mij aan? :? Ik heb namelijk effe in de pricewatch gekeken en wil van jullie weten welke het beste is ook al zal er niet al te veel verschil in zijn.

Verwijderd

kingston zou ik nemen, maar die vast een stuk duurder dan dana-elec! Ligt aan je prioriteiten! Ik zou voor het goedkoopste gaan!

Verwijderd

Dane-elec heb ik ook,is best goed. Die van mij zitten zelfts infineon chips op:)

Draait zonder probs op 146mhz cas 323 (ipv 133 cas333)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er misschien meer mensen die iets over dit geheugen kunnen zeggen? Ik wil het namelijk op zo hoog mogelijk mhzjes laten draaien!!

Verwijderd

Dan kan je denk ik beter dat Kingston geheugen nemen. Of Mushkin als je geld teveel hebt.. of een corsairdimmetje..

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
het is allemaal hetzelfde dus je wordt genaaid waar je bij staat

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ga gewoon voor Dane-Elec, lekker goedkoop.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 18:33 schreef psvfreak het volgende:
Zijn er misschien meer mensen die iets over dit geheugen kunnen zeggen? Ik wil het namelijk op zo hoog mogelijk mhzjes laten draaien!!
Dan wordt het een Mushkin PC 150 Mhz dimm......kost wel een paar centjes.

Verwijderd

Gewoon Dane-Elec bestellen en dan zeggen dat je infineon chips wil. Draait in oeder geval op cas 2

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Draait in oeder geval op cas 2
Zeker te veel "Allo Allo" gekeken :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Neem gewoon het duurste is meestal het beste ;);)>:););)
succes

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:37
Lees even de ComputerTotaal van een paar maanden terug staat een test van geheugen in. Nee, maar koop gewoon dane elec pc133 cas 2 geheugen staat in de pricewatch. Ik geloof dat die kingston reepjes gewoon cas3 zijn en vaak ook niet op cas 2 willen lopen. als het je allemaal niet zoveel uitmaakt koop je gewoon de goedkoopste.
Pagina: 1