Toon posts:

club3D 7900GT vs EVGA 8600GTS superclocked

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik zou graag jullie mening willen over deze twee kaarten. Mijn oude kaart is een 7900GT van Club3D, deze wil ik voorlopig vervangen door een 8600GTS superclocked van EVGA. Is dit een, voorlopige, verbetering of zal dit weinig effect hebben? Mijn mobo is een Gigabyte K8Nsli met een AMD 4200+ processor en 2gb werkgeheugen.
Ik wil nog een paar maanden met mijn huidige computer doen totdat ik deze ga vervangen.

Verwijderd

Zoek benchmarks op internet zijn er genoeg van die twee videokaartjes. Misschien eens naar een tweedehands ATi Radeon HD3850 kijken kosten ook vrijwel niks, maar presteert stukken beter dan een 8600GTS.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zou zelf ook echt voor een 3850 gaan, loopt rondjes om beide kaarten voor waarschijnlijk net zo'n zacht prijsje :) !

De meeste mensen deugen!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 11:44
Je moet sowieso bedenken dat je CPU een flinke bottleneck zal vormen op speelbare settings. Ik denk dat je zelfs met een 3850 je CPU al behoorlijk bottleneckt. Het is wel een betere keus dan een 8600GTS maar de vraag is of je niet gewoon beter kunt wachten en straks een heel nieuw systeem kopen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Benchmarks zoeken. Dat hoort tot de minimale inzet die we verwachten voor je een topic opent. Sowieso zijn "Welke ... moet ik kopen?"-topics op GoT ongewenst.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.