Dag allemaal,
Korte tijd geleden een tft bij de makro gekocht met de optie tot terugbrengen als deze mij niet beviel. Nou weet ik niet precies of een ander scherm mij meer plezier kan verschaffen.
Het gekochte scherm:
Philips 22" tft-monitor
Type 220SW8
Resolutie 1680 * 1050
Response tijd: 5ms
Contrast 3400:1
Aansluitingen: VGA en DVI, enkel een VGA kabel meegeleverd..
Met office is dit een geweldig scherm. Scherp, overzichtelijk, echt ideaal!
Ook rustige films zien er goed uit op dit scherm.
Nu speel ik af en toe een spelletje en ik zie een enorm verschil tussen crt 17" en deze 22inch tft. Battlefield 1942 ziet er goed uit, europa universalis ook perfect, echter assasins creed en pro evolution lopen niet goed. De herhalingen van pro evolution lopen zeer traag, spelers bewegen minder snel. Als het spel snel gaat vervaagd de het gehele spel. Creed loopt ook in een beetje slowmotion achtige mode. Nu ben ik voor advies naar paradigit geweest en die zeiden dat het vrij normaal is, maar dat ik gewoon even uit moest proberen met een ander scherm. Terugbrengen kon altijd.
Nu heb ik mijn oog laten vallen voor samsung syncmaster 2032BW. Zal de ghosting hier minder op zijn?
Mijn pc:
quadcore Q6600 2,4 ghz
4 gb intern
Geforce 8600 nvidea (score 5,3 voor 3d games volgens vista)
Pc lijkt me niet het probleem.
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik zit letterlijk met de handen in het haar :-)
Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Korte tijd geleden een tft bij de makro gekocht met de optie tot terugbrengen als deze mij niet beviel. Nou weet ik niet precies of een ander scherm mij meer plezier kan verschaffen.
Het gekochte scherm:
Philips 22" tft-monitor
Type 220SW8
Resolutie 1680 * 1050
Response tijd: 5ms
Contrast 3400:1
Aansluitingen: VGA en DVI, enkel een VGA kabel meegeleverd..
Met office is dit een geweldig scherm. Scherp, overzichtelijk, echt ideaal!
Ook rustige films zien er goed uit op dit scherm.
Nu speel ik af en toe een spelletje en ik zie een enorm verschil tussen crt 17" en deze 22inch tft. Battlefield 1942 ziet er goed uit, europa universalis ook perfect, echter assasins creed en pro evolution lopen niet goed. De herhalingen van pro evolution lopen zeer traag, spelers bewegen minder snel. Als het spel snel gaat vervaagd de het gehele spel. Creed loopt ook in een beetje slowmotion achtige mode. Nu ben ik voor advies naar paradigit geweest en die zeiden dat het vrij normaal is, maar dat ik gewoon even uit moest proberen met een ander scherm. Terugbrengen kon altijd.
Nu heb ik mijn oog laten vallen voor samsung syncmaster 2032BW. Zal de ghosting hier minder op zijn?
Mijn pc:
quadcore Q6600 2,4 ghz
4 gb intern
Geforce 8600 nvidea (score 5,3 voor 3d games volgens vista)
Pc lijkt me niet het probleem.
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik zit letterlijk met de handen in het haar :-)
Wat zouden jullie doen in mijn plaats?