Firefox - Vorige, Volgende - 3 Vingers

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:51
Met de Macbook Pro (en volgens mij de Air) kan je met de trackpad met 3 vingers in onder andere de Finder en in Safari de vorige en volgende knop bedienen.

Is dit ook in te stellen in Firefox? Want hier werkt het helaas niet in, en voor het webontwikkelen heb ik een aantal plugins van Firefox toch echt nodig. Dus overstappen op Safari zit er niet in.

(niet geheel ontopic, maar zijn er ook home en end keys op de MBP?)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

Home en End zijn cmd of alt + de pijltjes, afhankelijk van 't programma waar je in bezig bent.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik vermoed dat Firefox hier geen ondersteuning voor heeft, maar met Multiclutch is het waarschijnlijk wel te regelen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:51
Bedankt, het werkt!

Jammer dat je niet zelf de complete gesture kan bedenken :) Dus omhoog, en dan naar rechts bv, dat dat een actie doet :)
--

Swipe links - rechts is vorige volgende, en omhoog - omlaag is tabbladen wisselen _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door ZpAz op 20-07-2008 19:29 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF