Hallo medetweakers, heb na aanleiding van dit forum samen met wat mensen een website gestart over stille pc's. Nu had ik hier de vraag hoe ik precies goede reclame kan maken!
Groeten Rogier
Groeten Rogier
Waar denk je zelf aan? Ik neem aan dat je zelf een plan de campagne hebt gemaakt, en gekeken hebt op het forum over hoe websites te promoten. Het is toch niet de bedoeling dat men hier het wiel voor je gaat uitvindenSqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:07:
Ja daar hebben we inderdaad al rekening mee gehouden, echter wil ik onze website actief promoten, en daar had ik de vraag over Waar je dit goed kan doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
google ads, banners, andere sites die links naar jou site plaatsen, naam maken en goede reviews schrijven en een betrouwbare bron van info worden (wat SPCR al heeft)Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:23:
Dank jullie wel, Ja ik heb een campagne opgezet i.c.m een aantal fabrikanten die op hun beurt een mailing'slist opstellen naar hun distributiecentra's etc. Ik verwacht ook zeker niet dat je het voor me voorkauwt, ik had echter alleen de vraag op wat voor manier (vernoemingen etc.) er Anders dan mailen nog mogenlijk zijn
wordt beschouwd als spam lijkt meVerwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
Open gewoon een topic in HW met een linkje naar je site.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiethoofd op 20-07-2008 16:25 ]
[ Voor 11% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:49 ]
Spammen lijkt me niet de oplossing. Zeker niet hier op GoT, want de meeste mensen trappen daar toch niet in en op die manier krijg je alleen maar een negatief imago, dat lijkt me ook niet zinnig.Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
Open gewoon een topic in HW met een linkje naar je site.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Edit: ga ik doen!Haan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:35:
Je kan in ieder geval de link in je sig zetten, dat mag wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Sqorpius op 20-07-2008 16:36 ]
Verwijderd
Hier zat ik op te wachten! Thx, ga zeker eens kijken... lijkt me een nuttige site.Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:27:
Dank jullie allemaal voor de tips, Google Ads hebben we ons inderdaad al ingeschreven, maar het duurt vaak even voordat de site zichtbaar is via de Meta (reken 4-5 dagen) Ik denk dat het onder spam valt maar als je dan toch benieuwd ben zal ik het maar posten uit intresse:
[ Voor 2% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:49 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Vond ik ook al.Sjoerd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:37:
Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vind het een veel te donkere website en het leest daardoor erg vermoeiend (maar dat is persoonlijk)
ik zou een andere template zoeken
Goede content, aanmelding op zoekmachines. Goede semantisch opgezette html, rss feeds etc lijkt me beter werken. Regelmatig updates doorgeven aan de diverse zoekmachines met pings (b.v. via http://pingomatic.com/) Hiernaast kun je experimenteren met Google Adwords. Aanmelding bij startpagina's e.d. Gebruik je fantasie.MuisM4t schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:01:
[...]
Ik kreeg daar een mailtje van , hoe kom je aan mijn adres?
Ook ik vind de site nogal donker. Heb ook nog even een opmerking over de review van de coolermaster 1000 reeks. Op zich geen slechte review maar als je zo'n case bespreekt zou het wel handig zijn dat je bij de resultaten een meting maakt van hoeveel lawaai die case nu effectief maakt. Echt eenvoudig is dat niet maar je zou kunnen testen hoeveel db of sone de kast met alle casefans op zich produceert.Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:47:
Klopt, na aanleiding van dat topic flink wat ervaringen opgedaan! heb het even aangepast, wil niet als spammer overkomen maar gewoon handige tips van jullie kant te horen krijgen.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
We hebben momenteel een DB meter in bestelling staan (30 tot 55 DB) en deze moet binnen 2 weken geleverd wordenFragileM64 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:06:
[...]
Ook ik vind de site nogal donker. Heb ook nog even een opmerking over de review van de coolermaster 1000 reeks. Op zich geen slechte review maar als je zo'n case bespreekt zou het wel handig zijn dat je bij de resultaten een meting maakt van hoeveel lawaai die case nu effectief maakt. Echt eenvoudig is dat niet maar je zou kunnen testen hoeveel db of sone de kast met alle casefans op zich produceert.
[ Voor 5% gewijzigd door Sqorpius op 20-07-2008 17:08 ]
Communicatieplan + reclameplan ontwikkelen?Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:57:
Hallo medetweakers, heb na aanleiding van dit forum samen met wat mensen een website gestart over stille pc's. Nu had ik hier de vraag hoe ik precies goede reclame kan maken!
Groeten Rogier
[ Voor 16% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:52 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 20-07-2008 20:02 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq