Nieuwe website promoten

Pagina: 1
Acties:

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 12:49
Hallo medetweakers, heb na aanleiding van dit forum samen met wat mensen een website gestart over stille pc's. Nu had ik hier de vraag hoe ik precies goede reclame kan maken!

Groeten Rogier

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:07

lasharor

7 december 2004

Zorgen dat je gewoon goede en relevante berichten/news post op je website,

de rest komt dan voornamelijk met behulp van Google...

• Sqorpius
Ja daar hebben we inderdaad al rekening mee gehouden, echter wil ik onze website actief promoten, en daar had ik de vraag over Waar je dit goed kan doen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:07:
Ja daar hebben we inderdaad al rekening mee gehouden, echter wil ik onze website actief promoten, en daar had ik de vraag over Waar je dit goed kan doen.
Waar denk je zelf aan? Ik neem aan dat je zelf een plan de campagne hebt gemaakt, en gekeken hebt op het forum over hoe websites te promoten. Het is toch niet de bedoeling dat men hier het wiel voor je gaat uitvinden ;) .

Waarschuwing is natuurlijk dat er een zeer dunne lijn zit tussen promotie en spammen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

reviews: Adverteren en contactinformatie
je kan reclame maken op tweakers, neem contact met ze op zou ik zeggen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 09:51

Jazzper

BB4E^Guerilla

en probeer te ontdekken waarin je uniek bent t.o.v. van de vele sites die er al zijn hierover!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Sqorpius
Dank jullie wel, Ja ik heb een campagne opgezet i.c.m een aantal fabrikanten die op hun beurt een mailing'slist opstellen naar hun distributiecentra's etc. Ik verwacht ook zeker niet dat je het voor me voorkauwt, ik had echter alleen de vraag op wat voor manier (vernoemingen etc.) er Anders dan mailen nog mogenlijk zijn :)

Verwijderd

Open gewoon een topic in HW met een linkje naar je site :P.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:23:
Dank jullie wel, Ja ik heb een campagne opgezet i.c.m een aantal fabrikanten die op hun beurt een mailing'slist opstellen naar hun distributiecentra's etc. Ik verwacht ook zeker niet dat je het voor me voorkauwt, ik had echter alleen de vraag op wat voor manier (vernoemingen etc.) er Anders dan mailen nog mogenlijk zijn :)
google ads, banners, andere sites die links naar jou site plaatsen, naam maken en goede reviews schrijven en een betrouwbare bron van info worden (wat SPCR al heeft)

en je wilt reclame maken voor je eigen site, maar ik heb nog geen linkje gezien 8)
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
wordt beschouwd als spam lijkt me

[ Voor 13% gewijzigd door Wiethoofd op 20-07-2008 16:25 ]

• Sqorpius
Dank jullie allemaal voor de tips, Google Ads hebben we ons inderdaad al ingeschreven, maar het duurt vaak even voordat de site zichtbaar is via de Meta (reken 4-5 dagen) Ik denk dat het onder spam valt maar als je dan toch benieuwd ben zal ik het maar posten uit intresse:

Dit hoeft hier dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:49 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
Spammen lijkt me niet de oplossing. Zeker niet hier op GoT, want de meeste mensen trappen daar toch niet in en op die manier krijg je alleen maar een negatief imago, dat lijkt me ook niet zinnig.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:44

Haan

dotnetter

Je kan in ieder geval de link in je sig zetten, dat mag wel.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Sqorpius
Inderdaad, ik probeer ook voorzichtig te promoten, spammen heeft totaal geen nut met het starten van een nieuwe website. Graag nog wat tips Mits je de website hebt gezien eventueel!
Haan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:35:
Je kan in ieder geval de link in je sig zetten, dat mag wel.
Edit: ga ik doen!

[ Voor 34% gewijzigd door Sqorpius op 20-07-2008 16:36 ]

Verwijderd

Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:27:
Dank jullie allemaal voor de tips, Google Ads hebben we ons inderdaad al ingeschreven, maar het duurt vaak even voordat de site zichtbaar is via de Meta (reken 4-5 dagen) Ik denk dat het onder spam valt maar als je dan toch benieuwd ben zal ik het maar posten uit intresse:
Hier zat ik op te wachten! Thx, ga zeker eens kijken... lijkt me een nuttige site. :)

[ Voor 2% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:49 ]

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vind het een veel te donkere website en het leest daardoor erg vermoeiend (maar dat is persoonlijk)

ik zou een andere template zoeken ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Sjoerd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:37:
Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vind het een veel te donkere website en het leest daardoor erg vermoeiend (maar dat is persoonlijk)

ik zou een andere template zoeken ;)
Vond ik ook al.

Maar dat linkje hierboven vind ik (imho) toch spam.

• Sqorpius
We zijn al bezig om de sidebars (die zwarte carbon balken die buiten de echte website komen) licht van kleur te maken. Bedankt voor de meningen in ieder geval.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

je had hem ook al 'gespammed' in het stille pc topic zo te zien ;)

niet om de site af te kraken maar hij heeft een nogal donker uiterlijk. wit op zwart leest minder lekker dan zwart op wit, puur uiterlijk is dat.

verder heb je al een afbeelding van azerty op je site staan, zorg dat je ook op hun site komt te staan als wederdienst. Het kan ook zijn dat je hun afb op je site hebt staan omdat je van hun de spullen krijgt aangeleverd om te testen....

• Sqorpius
Klopt, na aanleiding van dat topic flink wat ervaringen opgedaan! heb het even aangepast, wil niet als spammer overkomen maar gewoon handige tips van jullie kant te horen krijgen.

• Noork
  • Niet online
Ik zou in elk geval geen spam versturen.
MuisM4t schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:01:
[...]
Ik kreeg daar een mailtje van , hoe kom je aan mijn adres? O-)
Goede content, aanmelding op zoekmachines. Goede semantisch opgezette html, rss feeds etc lijkt me beter werken. Regelmatig updates doorgeven aan de diverse zoekmachines met pings (b.v. via http://pingomatic.com/) Hiernaast kun je experimenteren met Google Adwords. Aanmelding bij startpagina's e.d. Gebruik je fantasie.

en je kan natuurlijk sites zoals nujij.nl, ekudos, tagmos en watvindenwijover.nl helemaal volspammen :+

• Sqorpius
Bedankt voor de tips, vooral RSS feeds zijn intresant en ik ben nu ook bezig om dit te implementeren. Spammen ben ik zelf niet zo van, een negatieve naam krijgen met een beginde site leid vaak naar een floppende website.

• Blaise
  • Niet online
Ik zou pas beginnen met promoten als er veel meer inhoud op de site staat. Om nu te gaan promoten lijkt me verspilling van kosten en moeite.

Als er bezoekers via Adwords of iets dergelijks binnenkomen, moet je ook zorgen dat deze bezoekers niet meteen weer weggaan. De site ziet er nu behoorlijk oninteressant uit, dus dat helpt niet echt. Kondig interessante inhoud groot aan op de voorpagina of een landingspagina, trek de aandacht met goede afbeeldingen en maak de bezoeker nieuwsgierig.

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:31
Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:47:
Klopt, na aanleiding van dat topic flink wat ervaringen opgedaan! heb het even aangepast, wil niet als spammer overkomen maar gewoon handige tips van jullie kant te horen krijgen.
Ook ik vind de site nogal donker. Heb ook nog even een opmerking over de review van de coolermaster 1000 reeks. Op zich geen slechte review maar als je zo'n case bespreekt zou het wel handig zijn dat je bij de resultaten een meting maakt van hoeveel lawaai die case nu effectief maakt. Echt eenvoudig is dat niet maar je zou kunnen testen hoeveel db of sone de kast met alle casefans op zich produceert.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Sqorpius
FragileM64 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:06:
[...]

Ook ik vind de site nogal donker. Heb ook nog even een opmerking over de review van de coolermaster 1000 reeks. Op zich geen slechte review maar als je zo'n case bespreekt zou het wel handig zijn dat je bij de resultaten een meting maakt van hoeveel lawaai die case nu effectief maakt. Echt eenvoudig is dat niet maar je zou kunnen testen hoeveel db of sone de kast met alle casefans op zich produceert.
We hebben momenteel een DB meter in bestelling staan (30 tot 55 DB) en deze moet binnen 2 weken geleverd worden :) na aanleiding van jullie meningen ga ik de site een tintje lichter maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sqorpius op 20-07-2008 17:08 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Sqorpius schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:57:
Hallo medetweakers, heb na aanleiding van dit forum samen met wat mensen een website gestart over stille pc's. Nu had ik hier de vraag hoe ik precies goede reclame kan maken!

Groeten Rogier
Communicatieplan + reclameplan ontwikkelen?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

@TS: communicatie/reclameplan discussie mag nog net, maar GoT is niet bedoeld om je link te plaatsen. Gebruik daar je signature voor ofzo.

Ik zie ook niet in wat dit met I&H te maken heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door IEF op 20-07-2008 19:52 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als het over de site in je profile gaat ben ik het met anderen eens dat ie veel te donker is. Leest niet lekker. Ook staat er nog haast geen content op je site. Als je met een site start zou ik eerst zorgen dat er in elke categorie een aantal interessante artikelen staan, anders komen mensen sowieso niet terug. De site is imo nog niet klaar om gelanceerd te worden. Als er een paar handige artikelen op hadden gestaan had ik hem ws. wel gebookmarked.

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 20-07-2008 20:02 ]

Pagina: 1